Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا گرایی در مورد آخرین وضعیتش صحبت کرده است

محمدرضا گرایی می گوید تابع تصمیمات کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی است.

به گزارش طرفداری، محمدرضا گرایی درباره آغاز تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رویدادهای پیش رو به ایسنا گفت:

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از ۳ یا ۴ روز پیش در حال برگزاری است و همه کشتی گیران تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی پیگیری می کنند تا در رویدادهای پیش رو نفرات منتخب با صلاحدید کادر فنی به مسابقات اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیز در کنار نفراتی که از جام تختی به اردو دعوت شدند در حال تمرین هستیم تا به تورنمنت و مسابقات پیش رو که در اردوهای بعد مشخص می شود، اعزام شویم. در حال حاضر رقابت های قهرمانی آسیا در پیش است و کادر فنی قصد دارد بیشتر نفرات را از کشتی گیران برتر جام تختی برای اعزام به این رقابت ها انتخاب کند.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک گفت:

بعد از رقابت های قهرمانی آسیا، مسابقات جهانی، بازی های آسیایی و رقابت های کشورهای اسلامی را در پیش داریم و ۳ تیم باید به این ۳ رویداد اعزام شود، سال بسیار سختی را در پیش داریم اما امیدوارم کشتی فرنگی ایران همانند گذشته و سالی که گذشت باز هم با کسب مدال های خوشرنگ افتخارآفرینی کند و باعث شادی دل مردم شود.

وی در پاسخ به این سوال که ترجیح می دهد در بازی های آسیایی یا رقابت های جهانی به میدان برود، گفت:

به هر حال این موضوع در حیطه اختیارات کادر فنی تیم ملی است و آن ها در این زمینه تصمیم گیری خواهند کرد. من تمریناتم را به خوبی دنبال می کنم و هر کجا که صلاح بدانند به میدان خواهم رفت.

چهره پرافتخار کشتی فرنگی ایران، در ادامه با تاکید بر اینکه گلایه های علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی از مشکلات مالی، برای افتخارآفرینی بیشتر کشتی است، گفت:

علیرضا دبیر با جدیت پیگیر حل مشکلات تیم های ملی و کشتی گیران است و جا دارد به او خدا قوت بگویم و تشکر کنم. کشتی ورزش مدال آور و پرافتخار ایران در همه رویدادها و در راس آن ها بازی های آسیایی و المپیک بوده و همیشه زمانیکه نزدیک المپیک می شویم، همه مسئولان سراغ کشتی می آیند.

وی ادامه داد:

در المپیک توکیو نیز ۴ مدال از ۷ مدال ورزش ایران توسط کشتی بدست آمد. بازی های آسیایی هم هر ۴ سال یکبار برگزار می شود و اهمیت زیادی برای مسئولان ورزش و کمیته المپیک دارد، بیشترین مدال را در بازی های آسیایی کشتی می گیرد اما متاسفانه مسئولان کمیته المپیک آنطور که باید از کشتی حمایت نمی کنند. گلایه های علیرضا دبیر هم بابت همین موضوع است، او اگر گلایه می کند و ناراحت است، چیزی را برای خودش نمی خواهد، بلکه به فکر کشتی گیران است تا بدون دغدغه به تمریناتمان برسیم. او دوست دارد کشتی با این افتخارآفرینی ها، آنطور که شایسته است مورد توجه قرار گیرد.

گرایی خاطرنشان کرد:

کشتی آزاد و فرنگی هر کدام در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در حال فعالیت هستند و باید تیم های ملی در رده های سنی مختلف به رویدادهای بین المللی زیادی اعزام شوند. با این حجم از اعزام و اردو و مسابقات، بودجه ۷ یا ۸ میلیاردی واقعا چاره ساز نیست و این میزان بودجه پاسخگوی نیاز کشتی نیست. امیدوارم با توجه به جایگاه کشتی به عنوان ورزش اول ایران و رشته پرافتخار در رویدادهای بین المللی، مسئولان به صورت جداگانه و ویژه از کشتی حمایت کنند تا دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

اخبار داغ 

استقبال هواداران پرسپولیس از خبر بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند درددل سیاوش یزدانی در توییتر؛ هنوز باورم نشده جونیت چاکر از داوری در لیگ ترکیه منع شد؛ لیگ عربستان، مقصد احتمالی سرخیو راموس پشت نیمکت رئال مادرید نشسته بود / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های آسیایی محمدرضا گرایی کشتی فرنگی کشتی گیران کادر فنی رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با تصمیم کمیته انضباطی محمدرضا مختاری می‌تواند در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی حضور یابد. 

شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی‌گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.

لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی