Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:11:35 GMT

تغییر بی سر و صدای رئیس مرکز مدیریت حمل‌ونقل و سوخت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۰۴۵۹

تغییر بی سر و صدای رئیس مرکز مدیریت حمل‌ونقل و سوخت

طی حکمی از سوی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رئیس مرکز مدیریت حمل‌ونقل و سوخت تغییر کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی حکمی علیرضا سلیمانی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست مرکز مدیریت حمل‌ونقل و سوخت منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جایگزین مهدی دهاقین می‌شود که اواسط اردیبهشت ماه سال‌جاری از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی به‌عنوان رئیس مرکز مدیریت حمل‌ونقل و سوخت منصوب شده بود. این مرکز تا پیش از حضور دهاقین تحت عنوان "ستاد" فعالیت می‌کرد.

رستم قاسمی حیاط خلوت برخی مسئولان دولتی در ستاد مدیریت سوخت را بر می چیند؟

آبان 97 داریوش امانی از سوی حسن‌نیا رئیس سابق سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان سرپرست ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت منصوب شده بود.

به گزارش تسنیم، مردادماه سال 94 و در دوره حضور عباس آخوندی،‌ ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با مصوبه هیئت وزیران از نهاد ریاست جمهوری انتزاع و به وزارت راه منتقل شد. طی حدود 7 سال اخیر این ستاد برخلاف دوران پیش از آن هیچ نقشی در تصمیم‌گیری حوزه حمل‌ونقل و سوخت نداشته و تقریبا تعطیل بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

دیگر خبرها

  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه