Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها ــ مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ثبت وزش باد با سرعت ۶۰ کیلومتر در سواحل استان خبر داد و گفت: وزش باد با این سرعت ضمن متلاطم و مواج کردن خلیج‌فارس ارتفاع موج دریا را به بیش از ۳ متر افزایش داد. - اخبار استانها -

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به وزش باد شدید با جهت جنوب شرقی و مواج شدن خلیج‌فارس در استان اظهار داشت: تند بادی با سرعت بیش از 60 کیلومتر بخش‌های از استان بوشهر را درنوردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مواج شدن خلیج‌فارس در سواحل و فراساحل استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: وزش 60 کیلومتری باد ارتفاع موج خلیج‌فارس را به بیش از 3.5 متر در سواحل استان بوشهر افزایش داده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه گرد و غبار کیفیت هوا و دید افقی در استان را کاهش داده است تصریح کرد: وزش باد شدید و اختلال در تردد‌ها و فعالیت‌های دریایی خلیج فارس، سبب غرق شدن شناور به ویژه قایق‌های تفریحی و صیادی می‌شود از این نظر توصیه می‌شود از تردد دریایی به‌ویژه شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی اجتناب شود.

شکوهی‌پور بیان کرد: با وزش باد‌های بسیار شدید جنوبی خلیج فارس بسیار مواج و متلاطم و برای دریانوردی نامساعد است.

هواشناسی ایران 1400/12/20؛ بارش برف و باران 5 روزه در کشور/ هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 11 استانهواشناسی ایران 1400/12/19؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور/ هشدار سازمان هواشناسی به کشاورزان 23 استانهواشناسی کرمانشاه هشدار سطح نارنجی اعلام کرد

وی دما هوا در بوشهر را هم اکنون 20 درجه سانتیگراد بالای صفر دانست و افزود: رطوبت نسبتی در سواحل بوشهر 60 درصد و دید افقی حدود 4 هزار متر ثبت شده است.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر خلیج فارس وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با روز ملی خلیج‌ فارس برنامه‌های متعددی در سواحل استان بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و سیاسی برگزار شد.

عبدالله شاهینی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم روز ملی خلیج‌فارس تهیه تابلوی «فرزند خلیج‌ فارس» بود که شامگاه سه‌شنبه از آن رونمایی شد.

وی افزود: این تابلو به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی اثر سیاه قلم تحت عنوان «فرزند خلیج فارس» با حضور مسئولان استان بوشهر در مراسمی در حاشیه خلیج‌فارس رونمایی شد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: این تابلو که مزین به تصویر شهید شاخص سال ۱۳۹۴ شهید نادر مهدوی، سردار بزرگ مقابله با آمریکا در خلیج‌ فارس است در مراسم ویژه‌ای به مناسبت روز ملی خلیج‌ فارس در ساحل بوشهر با حضور رئیس حوزه هنری استان بوشهر و دیگر مسئولان رونمایی شد.

وی ادامه داد: این اثر به سفارش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و توسط فاطمه نیک‌چهر تهیه شده است.

کد خبر 6093865

دیگر خبرها

  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست
  • رژه شناورهای نظامی ایران در سواحل خلیج فارس
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»