Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه محور هراز به دلیل عملیات عمرانی تا ۲۴ اسفند مسدود است، گفت: طی این مدت تردد از مسیرهای جایگزین منتهی به شمال کشور یعنی فیروزکوه، چالوس و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تردد در تمامی جاده‌های کشور به شکل آرام و روان در حال انجام است و تنها در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل کلاک و  آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهار کرد: برابر گزارش های دریافتی در حال حاضر در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان بارش برف و باران گزارش شده است و از این رو لازم است رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و تا حد امکان از تردد غیرضروری در مسیرهای برفگیر خودداری کنند.

شیرانی افزود: همچنین در برخی از محورهای استان های اردبیل، قزوین، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران، البرز، تهران، گلستان، سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی نیز بارش باران گزارش شده است. برای رانندگی در شرایط بارندگی رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه الزامی است.

وی همچنین از وقوع باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان های اصفهان و یزد نیز خبر داد و گفت: گرد و غبار سبب کاهش افق دید شده و احتمال وقوع تصادفات را افزایش می‌دهد، از این رو لازم است رانندگان در این معابر نیز با سرعت مطئمنه و توجه بیشتر به مسیر رانندگی کنند و حتما در طول روز نیز چراغ های خودرو را روشن کنند.

شیرانی همچنین  از انسداد جاده اردکان - نایین و بالعکس از ساعت ۹:۲۰ صبح امروز به دلیل وزش باد شدید و گردوخاک و نبود دید کافی برای رانندگی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این موضوع منجر به پایین آمدن ایمنی تردد شده بود، لذا این مسیر به صورت موقت تا اطلاع بعدی مسدود شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها مناسب ترین تصمیم را در مورد سفر خود اتخاذ کنند.

کد خبر 663261 برچسب‌ها برف پلیس راهور - جاده‌ها باران سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برف پلیس راهور جاده ها باران سفر جاده کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران

بارش رگباری و شدید باران موجب جاری شدن روان آب در شهر بیرجند و آبگرفتگی معابر شد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ببینید | تصاویری از سرریز شدن سد سنگی ملاتی پس از بارش باران
  • فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان