Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سجادی در بازدید از سالن نیمه کاره ۵ هزار نفر جویبار با اعلام اینکه ۷۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ اختصاص می‌یابد، گفت: سالن ۵ هزار نفره جویبار بهار سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حمید سجادی صبح امروز در بازدید از خانه کشتی حسن یزدانی در جویبار اظهار کرد: با وجوداستعداد‌های کشتی درجویبارو علاقه مازندرانی‌ها به کشتی باید در این خانه کشتی صد‌ها کشتی گیر شبیه حسن یزدانی پرورش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به استعدادهای فراوان کشتی در جویبار گفت: صدها حسن یزدانی در خانه‌های کشتی باید پرورش داده شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های وزارت ورزش برای حمایت از قهرمانان ورزشی اظهار داشت: در این راستا برنامه ریزی جدی صورت گرفته است.

نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در بازدید از سالن نیمه کاره ۵ هزار نفر جویبار با اعلام اینکه ۷۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ اختصاص می‌یابد، گفت: با پی گیری های وزارت ورزش قرار بود این سالن ورزشی قبل از المپیک به بهره برداری برسد ولی درنهایت سعی خواهیم کرد در بهار سال ۱۴۰۲ افتتاح شود.

سجادی افزود :۷۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه در محاسبات در نظر گرفته شده است، ولی هزینه مازاد نیز برای اتمام این پروژه اختصاص خواهد یافت.

سالن چندمنظوره ورزشی حسن یزدانی در مساحت ۱۰ هکتار در جویبار در دست ساخت است که فاز اول آن ماه قبل افتتاح شده است.
 


وزیر ورزش همچنین در منزل شهید حسن فقیهی شهید شاخص ورزشکار کشور در جویبار حضور یافت و یادبود کتاب زندگینامه این شهید را امضا کرد.



سجادی پیش از بازدید از خانه کشتی حسن یزدانی با حضور درمنزل شهید فقیهی، شهید شاخص ورزش کشور در جویبار ورونمایی از کتاب زندگی نامه شهید، با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از قهرمانان ورزشی جدی است، بر بهره گیری از آرمان‌های شهدا تاکید کرد.
 


وزیر ورزش و جوانان در جویبارساخت خانه کشتی حسن یزدانی با نام سالن کشتی حضرت علی (ع) ۲۸ بهمن در منطقه لپو صحرا جویبار آغاز شد.

برای ساخت و تکمیل این مجموعه که ۱۰ هکتار مساحت دارد حدود ۲.۵ میلیارد تومان از محل آورده حسن یزدانی و تسهیلات بانکی هزینه شده است و قرار است در مراحل بعدی سالن تیراندازی، اسب سواری، استخر ورزشی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان طی دو سال بهره برداری شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برای اتمام این پروژه میلیارد تومان حسن یزدانی خانه کشتی وزیر ورزش سال ۱۴۰۲ ۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟