Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حمید اباذری پنجشنبه شب در یادواره ۲۴ شهید محله نوروز آباد شهرستان گناوه افزود: این ممکلت و مردم اجر پایداری خود را خواهند دید و دشمنان از جمله آمریکا فرو خواهد پاشید.  امروز چون مردم دربرابر دشمن مقاومت و ایستادگی کردند و دست از آرمان ها و امام و رهبرشان برنداشتند، خداوند نصرت عطا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور فرمانده سپاه مدعی شد: کشوری که معادن و ثروت‌های زیادی دارد در دو دولت قبل فقط معطل برجام ماند و مردم را در حالی که حقشان نبود، خسته کردند. در شروع دولت قبل جزو ۱۶ قدرت اقتصادی دنیا بودیم اما با فریب لبخند غربی‌ها و قهقهه دولت قبل در برابر آنها جایگاه قدرتمان به ۲۴ تنزل پیدا کرد. امسال با روی کارآمدن دولت سیزدهم و رئیس جمهور آیت الله رئیسی شاخص های اقتصادی ایران درصد بالایی رشد یافته است. این دولت همچنان که درحال رشد افزایش شاخص های اقتصادی است و به گفته آیت الله رئیسی، دولت سیزده ماهانه ۱۰ هزار میلیاردتومان بدهی دولت قبلی را پرداخت می‌کند.دولت سیزدهم در یک قلم ۳۰ هزار میلیاردتومان به آب روستایی اختصاص داده است تا مشکل آنها حل شود اما در دولت قبل چنین کارهایی انجام ندادند.

جانشین سابق دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به اوکراین اشاره کرد و گفت: بخاطر خوش‌رقص‌هایی که مقام‌های آن کشور به غربی ها کرد اکنون تنها و وامانده شدند و اروپا و آمریکا آنها را تنها گذاشتند.

اباذری با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای کشور ازجمله شهرستان گناوه بیان کرد: به برکت خون شهدا اکنون کشور به رغم توطئه و تلاش های امپراطور رسانه ای در حد اعلا است و هر روز شاهد پیشرفت و موفقیت های عظیمی هستیم.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به برکت خون شهدا و آرمان های امام راحل و وجود رهبر فرزانه انقلاب هیچ کشوری در دنیا جرات ندارد به ما چپ نگاه کند. ایران امروز با ۴۳ سال بمباران رسانه ای و بزرگترین تحریم ها، ابرقدرت شده است زیراکه به شرق و غرب نه گفتیم و روی پای خودمان ایستادیم.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای کشور ازجمله شهرستان گناوه بیان کرد: مردم این شهرستان در زمانی که کشور و اسلام نیاز به فداکاری داشت، جانانه در صحنه حضور یافتد.  در دوران دفاع مقدس این شهرستان با جمعیت کم ۲ هزار و ۷۰۰ رزمنده به اندازه یک لشکر اعزام کرده است و به اندازه یک گردان ۲۳۰ شهید تقدیم میهن کردند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا بزرگترین افتخار هستند و کشور مزین به تابلوی افتخارات این عزیزان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سپاه برجام مشاور فرمانده سپاه دولت قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • تمجید رئیسی از اعتراضات در دانشگاه‌های غربی
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!