Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران گفت: بعد از اتفاقی که چند هفته پیش در تئاتر شهر روی داد، پاکسازی آنجا را از افراد ناهنجار به طور مستمر در دستور کار قرار دادیم. - اخبار اجتماعی -

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره درگیری تعدادی از اوباش در محدوده تئاتر شهر و پارک دانشجو که چند هفته قبل روی داد و اتفاقاتی از این دست که هر ازچندگاهی در محدوده مذکور روی می‌دهد و منجر به گلایه شهروندان از وضعیت آنجا شده است، اظهار کرد: جمع‌آوری افراد ناهنجار آنجا وظیفه ما است و شاید بیش از 20 بار این کار انجام شده اما به دلیل شرایط و وضعیت خاص این پارک، معمولاً افراد ناهنجار در آنجا تردد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران افزود: چندی پیش نیز به سرکلانتر منطقه گفتم که برخورد با افراد ناهنجار در آنجا به طور مستمر صورت گیرد تا فقط محیط برای افرادی باشد که یا قصد تردد به تئاتر شهر یا استراحت و استفاده از پارک را دارند.

وی تصریح کرد: بعد از اتفاقی که چند هفته پیش در تئاتر شهر روی داد، پاکسازی آنجا را از افراد ناهنجار به طور مستمر در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش تسنیم؛ هشتم بهمن ماه تعدادی از بساط‌گستران محوطه پارک دانشجو با هم درگیری کلامی پیدا کردند و دقایقی بعد با بالاگرفتن نزاع کلامی، شکل درگیری آنها نیز به فیزیکی تبدیل شد و در همین حین این افراد از سلاح سرد برای درگیری استفاده کردند.

با حضور مأموران، این افراد متواری شده پا به فرار گذاشتند که در همان محل چهار نفر از این افراد دستگیر شدند.

ساعاتی بعد نیز دیگر افراد حاضر در این درگیری نیز شناسایی و دستگیر شدند و تعداد افراد بازداشت شده به 11 نفر رسید همچنین در جریان این درگیری سه نفر مصدوم شدند.

سنگ‌پرانی اوباش به‌سمت خودروی پلیس در نارمکسردار اشتری در منزل شهید رنجبر: نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد اراذل و اوباش به امنیت کشور خدشه وارد کنند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر شهر سردار حسین رحیمی عملیات پلیس پلیس 110 پلیس پیشگیری پلیس تئاتر شهر سردار حسین رحیمی عملیات پلیس پلیس 110 پلیس پیشگیری پلیس افراد ناهنجار تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امروز ۲۰۰ نفر از طبیعت دوستان به صورت خودجوش زباله‌های پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران گرگان را جمع آوری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس