Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت پلیتیکو، دیپلمات ها می گویند که گفتگوها بر سر درخواست های روسیه به بن بست رسیده و بازگشت به برجام را مختل ساخته است.

براساس این گزارش اکنون، شاید گفتگوها دچار مکث شود تا ایران و روسیه، گفتگوی دو جانبه ای درباره این وضعیت داشته باشند. غرب برای روسیه روشن ساخته که هیچ راهی برای پذیرش و گنجاندن درخواست های روسیه در توافق وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد ایران با توجه به افزایش بهای نفت، خواهان انجام توافق است.

روسیه درخواست می‌کند که هرگونه بازگشت به این توافق شامل تضمین‌هایی باشد که هرگونه تجارت آینده روسیه با ایران از تحریم‌های اتحادیه اروپا و ایالات متحده مستثنی شود - یک چرخش در آخرین لحظات از سوی مسکو در پاسخ به تحریم‌های فلج‌کننده‌ای که این کشور به دلیل تهاجم به اوکراین با آن مواجه است.

یکی از مقامات ارشد غربی مطلع از شرایط به پولیتیکو گفت که برآورده شدن خواسته‌های روسیه غیرممکن است، زیرا مذاکره در وین برای بازگرداندن ایران و آمریکا به توافق سال 2015 بود و نه تحریم‌های مسکو.

4949

کد خبر 1611513

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برجام توافق هسته ای ایران مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، بعد از دبیرکل سازمان ملل، روسیه نیز خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در نوار غزه شد.

«واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل متحد بامداد پنجشنبه درخواست کرد تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای دسته جمعی یافت‌شده در نوار غزه بعد از هجوم زمینی صهیونیست‌ها، انجام شود.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، نبنزیا در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: «یک تحقیق مستقل بین‌المللی برای محاکمه عاملان آن لازم است».

پیش از این نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل خواستار تعیین فوری بازرسان بین‌المللی برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در نوار غزه به منظور مشخص شدن شرایط مرگ صدها فلسطینی شده بود.

دیگر خبرها

  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • آمریکا شرکت‌های آذربایجانی را به دلیل کمک به روسیه تحریم کرد
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • روز ۲۰۹ طوفان‌الاقصی|گزارش المیادین از بندهای توافق احتمالی
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • خوزستان آماده برای سیل احتمالی / نگرانی برای نابودی گندم‌ها
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!