Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ امام جمعه شهرکرد گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در امور دفاعی قوی است. باید قوت در اقتصاد نیز صورت گیرد و همه دولتمردان در همه جا دنبال کننده اقتصاد مقاومتی و تولید باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: فرهنگ ایثار یعنی از خودگذشتگی برای ارتقای جامعه و سوق دادن جامعه به سمت کمال که باید هر چه بیشتر تقویت شود، باید قدر شهدا را دانست چرا که جان خود را فدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: وقتی انسان حق را بشناسد در مسیر حق دیگر تزلزل و نگرانی ندارد و در این مسیر از همه چیز می‌گذرد که نمونه بارز آن حضرت علی اکبر(ع) است که به خوبی از شهادت استقبال کرد، جوانان پرورش یافته در 43 سال انقلاب اسلامی علی اکبری هستند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: این جوانان بصیرت، مقاومت، فرهنگ ایثار و شهادت، خداگرایی و کار و تلاش را از حضرت علی اکبر(ع) آموختند، امروز جوانان حضور فعال و مطالبه‌گرانه در عرصه‌های سیاسی اقتصادی، اجتماعی و ... دارند، هر کجا در کشور مشکل به وجود آمد جوانان پیشگام شدند و در دفاع از ولایت به پیروی از حضرت علی اکبر(ع) ایستادند.

نکونام خاطرنشان کرد: با توجه به تهدیدات و خطراتی که دشمن ایجاد کرده است، جوانان باید مراقب ذهن و فکر خود باشند، مبادا ذهن آنان را دشمنان، منافقین و منحرفین تسخیر کنند بلکه باید ذهن جوان بصیرت‌گونه و همچون علی اکبر (ع) پرورش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر قوی سازی کشور، گفت: باید کشور قوی شود تا بتواند در برابر دشمن بایستد، امروز جمهوری اسلامی ایران در امور دفاعی قوی است. باید قوت در اقتصاد نیز صورت گیرد و همه دولتمردان در همه جا دنبال کننده اقتصاد مقاومتی و تولید باشند.

نکونام با تاکید بر اهمیت قوت فرهنگی، بیان داشت: اگر کشور قوت فرهنگی نداشته باشد بدین معنا که سبک زندگی یک کشور را کشورهای دیگر تعیین کنند دیگر نمی‌تواند استقلال داشته باشد، باید تلاش کرد زندگی ما اسلامی شود و آنچه که رنگ و بوی اسلامی ندارد را کنار زد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه آمریکا به دنبال جنگ آفرینی است، افزود: در نیمه دوم قرن 19 میلادی طی 57 سال از 248 منازعه نظامی بین کشورها در جهان 201 مورد آن را آمریکا شروع کرده است یعنی 81 درصد از این نزاع‌ها را آمریکاییان شروع کردند چرا که با جنگ ابقا پیدا می‌کنند.

امام جمعه کرج: خانواده‌های شهدا از ناهنجاری‌ها ناراحتند/ برخی ‌در ملأعام حرمت‌شکنی می‌کنندانتقاد ‌امام جمعه ارومیه از ضعف شدید در فیلم "موقعیت مهدی"/ مسئولان چطور این فیلم را شایسته تقدیر دانسته‌اند؟امام جمعه کرمان: "اقتدار ملی" از ثمرات شیرین جهاد تبیین است

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: جنگ بین اوکراین و روسیه شروع شده است اما تحولات جهانی در این جنگ مشاهده می‌شود، توان غرب روز به روز تحلیل رفته و ضعف‌های آن‌ها آشکار شده است و اکنون جهان متوجه ضعیف بودن آن‌ها شدند.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد علی اکبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 

دریافت 46 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6095257

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • شکارچی در عملیات وعده صادق شکار شد
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "