Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس یوفا می گوید تحریم باشگاه های روسی ارتباطی به سیاست نداشت و یک موضوع انسانی بود.

الکساندر چفرین می گوید بارسا، رئال و یوونتوس می توانند برای خودشان یک یوفا تاسیس کنند.

به گزارش طرفداری و به نقل از کوریره دلا سرا، الکساندر چفرین، رئیس یوفا در تازه ترین شماره نشریه کوریره دلا سرا گفتگویی با این نشریه ایتالیایی انجام داده و در مورد مسائل مختلفی از جمله سوپر لیگ، حمله روسیه به اوکراین و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت کرده است. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

حمله روسیه به اوکراین

بابت این که ورزشکاران روس را تنبیه می کنیم عذر می خواهم این جنگ آنها نیست. آنها در موردش تصمیم گیری نکردند اما این کار درست است و باید به دنبال صلح باشیم. با قطع همکاری با گازپروم پول زیادی از دست دادیم اما من یک ترسو نیستم. خوش بین و مثبت نگر هستم  جنگ به زودی به پایان می رسد. تحریم باشگاه های روسی لازم بود. این ربطی به سیاست ندارد و به انسانیت ربط دارد. 

سوپر لیگ

اگر دادگاه اروپا می گوید ما انحصارطلب هستیم، یوونتوس رئال مادرید و بارسلونا می توانند برای خودشان یک یوفا تاسیس کنند. سوپر لیگ بیشتر یک افتضاح لیگ است.

جام جهانی

برگزاری دو سالانه جام جهانی اتفاق نخواهد افتاد. قوانین فیرپلی مالی در حال تغییر است. آیا ایتالیا می تواند میزبان مسابقات یورو باشد؟ این کشور سال هاست استادیوم جدیدی نساخته است.

آنیلی

یوفا و یوونتوس دو موسسه هستند و رابطه شان همیشه با هم درست خواهد بود اما در مورد شخصی که اسم بردید نمی خواهم حتی یک کلمه حرف بزنم. او دیگر مربوط به گذشته است.

ادامه ریاست بر یوفا

فکر می کنم یک بار دیگر کاندید شوم. امیدوارم این بار دیگر در یک بحران دائمی گرفتار نشوم.

اخبار داغ 

شهاب زاهدی به پوشکاش مجارستان پیوست / رسمی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در لباس سربازی / عکس توصیه آریگو ساکی به سیمونه اینزاگی: دفاع 3 نفره یعنی 1 نفر را در هافبک از دست می دهید؛ ذهنیت ایتالیایی را کنار بگذارید حمایت از مالک روس؛ هواداران چلسی، رومن آبراموویچ را تشویق کردند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سوپر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • بارورسازی ابرهای کشورهای همسایه ربطی به بارش سیل‌آسای ایران ندارد
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است