Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@10:57:12 GMT

ارزش‌های دفاع مقدس باید به نحو احسن نشر پیدا کند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۲۱۳۲

ارزش‌های دفاع مقدس باید به نحو احسن نشر پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در سخنرانی قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بسیار مفتخریم که در ماهی پر از ارزش و برکت قرار داریم که میلاد با سر سعادت سه قمر تابناک امامت ولایت در این ماه بزرگ و نورانی قرار دارد که مایه فخر شیعیان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص سالروز ۲۵ اسفند ماه اظهار داشت: قدرت نرم نظام اسلامی ایران در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بحث مقابله با حملات سایبری جهان که با برنامه ریزی خصمانه در تلاش برای فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت بود با وجود بنیاد شهید و امور ایثارگران و فعالیت جوانان در حوزه رسانه و فضای مجازی تا به حال خنثی شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در خصوص هشت سال دفاع مقدس گفت: ایران اسلامی با وجود جوانان صالح و متدین و انسان های پرهیزکار در برابر آماج حملات مستکبیرن و دشمنان جمهوری سالامی ایستادند و بینی دشمنان اسلام و مسلمین را به خاک مالیدند و افتخارات بسیار ارزنده ای به یادگار گذاشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه باید از موضوع جنگ اوکراین و روسیه عبرت گرفت افزود: مساله امروز روسیه و اوکراین باید مایه عبرت ما باشد و به یادگاران خود و قهرمانان واقعی خود افتخار کنیم که چگونه با رهبری حکیمانه حضرت امام(ره) در برابر دشمن متجاوز ایستادیم و مقاومت کردیم و نگذاشتیم یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنانمان بیفتد.

کادری در ادامه تشریح کرد: ایران اسلامی در سایه اعتقاد به خدا و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و آگاهی و بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی ایستادگی کردیم و اجازه دخالت دشمن در امور کشور و تجاوز آنان نداده و نخواهیم داد.

وی در ادامه به موضوع جهاد تبیین نیز پرداخت و گفت: باید ارزش های دفاع مقدس به احسن وجه نشر پیدا کند و به فرمایش مقام معظم رهبری به درستی تبیین کرده و افتخار کنیم و نگذاریم به فراموشی سپرده شود تا این غیور مردی هم وطنان ما به آیندگان نیز انتشار پیدا کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه فرهنگ ایثار و شهادت جنگ اوکراین و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد