Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه دشتی اظهار داشت: همزمان با اعیاد شعبانیه، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماهواره نور ۲ را در مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین قرار داد.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان سعی داشتند با تحریم حداکثری، اجازه پیشرفت و توسعه را به کشور ندهند، سپاه یک بار دیگر نشان داد که با رویکرد نگاه به داخل می‌توان به بالاترین سطح توسعه و پیشرفت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهددوست افزود: این اقدام سپاه، جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان اولین کشور مسلمان که ماهواره را در فضا قرار می‌دهد معرفی کرد و در واقع نمایشی از قدرت و اقتدار ایران در جهان بود که خواب را از دشمن گرفت و بدون شک دشمنان ما بخصوص آمریکا و صهیونیست‌ها از این موضوع ناراحت و عصبانی خواهند شد.

وی با اشاره به حمله روسیه به اوکراین خاطرنشان کرد: حمله هیچ کشوری به کشور دیگر قابل دفاع نیست بلکه راه‌حل‌های غیر نظامی برای حل مناقشات باید دنبال شود. در مورد حمله روسیه به اوکراین رد پای غرب در فراهم کردن این جنگ بسیار مشهود است. نکته جالب در مورد جنگ اوکراین واکنش رسانه‌ها و مقامات کشورهای غربی است

امام جمعه دشتی ادامه داد: از همان ساعت اولیه حمله روسیه به اوکراین ابعاد مختلف این حمله توسط غربی‌ها محکوم و به‌عنوان یک فاجعه معرفی شد در حالی است که مردم مظلوم یمن ۸ سال است که تحت شدیدترین حملات عربستان و امارات قرار دارند اما هیچ مقام غربی نه اینکه حاضر به محکومیت این تجاوزات نشده بلکه با متجاوزان آشکارا همراهی هم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بنابراین جنگ اوکراین را باید نمایشگاه تناقضات رفتاری غرب در مواجهه با حوادث جهان نامید و این تناقضات البته در ذات تمدن غربی و تمدن آمریکایی نهفته است.

وضعیت توزیع اقلام مورد نیاز مردم بهبود یابد

زاهددوست با تاکید بر اینکه وضعیت آذین بندی شهر متناسب با شأن اعیاد شعبانیه نیست افزود: از شهردار و شورای اسلامی شهر خورموج می‌خواهم نسبت به آدینه بندی باشکوه شهر متناسب با شأن اهل بیت و مردم اقدام نمایند.

وی بیان کرد: از اینکه دولت در این شرایط نامناسب اقتصادی برخی کالاهای اساسی را با قیمت نسبتاً مناسب در اختیار مردم قرار می‌دهد جای تشکر و قدردانی دارد اما لازم است مسئولان بر توزیع این کالاها نظارت کافی داشته باشند. اخیراً شاهد صف‌های طولانی توزیع مرغ بودیم نظارت جدی شود چرا که این صف‌های طولانی شایسته شأن مردم عزیز و دولت انقلابی ما نیست.

امام جمعه دشتی خاطرنشان کرد: در این دولت همت کنید این صحنه‌های تحقیرآمیز برای مردم را به طور کلی بردارید. پیشنهاد می‌کنم مراکز توزیع را بیشتر کنید و منحصر به چند فروشگاه نباشد.

وی افزود: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان پیشنهاد نامگذاری ۱۶ مهرماه سالروز شهادت سردار شهید نادر مهدوی به‌عنوان روز بوشهر ارائه کرد که پیشنهادی بجا و قابل تقدیر است.

زاهددوست ادامه داد: بدون تردید این نامگذاری به معرفی بیش از پیش شخصیت با عظمت و در عین حال مظلوم این سردار دلاور سپاه اسلام کمک می‌کند و یادآور تاریخ پرافتخار مقاومت و ایستادگی مردم دشتی و استان بوشهر در برابر استکبار جهانی است لذا مردم شهرستان دشتی از این پیشنهاد استقبال می‌کنند و بر تحقق آن اسرار و پافشاری دارند.

کد خبر 5444339

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی بوشهر خطبه های نماز جمعه بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها درختکاری جهاد تبیین گردشگری مشهد خراسان رضوی شیوع کرونا ایلام همدان تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با هدف آشنایی بیشتر با دستاورد‌ها و آموخته‌های علمی و عملی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در حوزه بهره برداری و بررسی چالش‌های پیش رو جهت گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ ضمن حضور در محل حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در جریان اقدامات شاخص علمی و عملی این شرکت قرار گرفتند.
برگزاری نشست تخصصی با حضور قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و معرفی ظرفیت‌ها وارائه گزارشی از عملکرد و آخرین وضعیت شبکه برق استان نخستین برنامه این بازدید ۲ روزه بود. 
معاون فروش و خدمات مشترکین، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به همراه مدیران دفاتر حوزه‌های مرتبط این شرکت در ادامه؛ از بخش‌های مختلف حوزه فروش و خدمات مشترکین، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و سایر واحد‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم