Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@05:31:08 GMT

خوزستان امروز، بارندگی و گرد و خاک

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۲۱۵۱

خوزستان امروز، بارندگی و گرد و خاک

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم بارندگی و احتمال برخاستن گرد و خاک در سطح استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا روز یکشنبه سامانه بارشی به تناوب سبب بارش باران، رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوبی و به صورت نقطه‌ای در دیگر نقاط استان خوزستان خواهد شد.

وی افزود: وزش بادها امروز متوسط تا شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود و برخاستن گرد و خاک در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه‌زاری افزود: خلیج فارس نیز تا اواخر روز شنبه مواج خواهد بود. تا روز یکشنبه روند کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما در اغلب نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری با ۳۲.۷ و دهدز با ۱۱.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۲۸ و ۱۹.۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان هواشناسي بارندگي گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمه زارع افزود: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع شود.

وی افزود: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر ازجمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این نشست از کمیسیون با توجه به ارائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است