Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه شهرستان فردیس، در خطبه‌های امروز نماز جمعه فردیس، ضمن گلایه از عدم نظارت کافی بر بازار و گرانی‌ها، گفت: گرانی‌های افسار گسیخته و کم فروشی نتیجه عدم نظارت بر اصناف است، به مسؤولان ارشد استان تذکر می‌دهم وضعیت اداره شهرستان رضایت بخش نیست، مردم با مشکلات مواجه هستند چه کسی باید پیگیری کند؟!

وی با تاکید بر اینکه  اداره شهرستان فردیس با انباشتی از مشکلات یک ژنرال می خواهد، افزود: امیدوارم مشکلات مدیریتی با درایت و اهتمام استاندار البرز به حل مشکلات شهرستان حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل ترافیک و اتوبوسرانی هم با همت شهرداری و احداث جاده‌های مناسب و خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس به زودی حل می‌شود.‌

خطیب جمعه فردیس با تاکید بر لزوم ارتقای امنیت در شهرستان، گفت: مشکل امنیت و برخورد با سرقت‌ها با جدیت و اهتمام دادستان انقلابی و پرتلاش شهرستان و ارتقاء سطح نیروی انتظامی با تلاش و پیگیری های نماینده ولی فقیه حضرت آیت‌الله حسینی همدانی و سردار محمدیان فرماندهی انتظامی استان البرز به زودی مرتفع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در جامعه، افزود: چرا برخی از مسؤولان و جریانات سیاسی خیره سری و لجاجت می‌کنند؟ ظرفیت، فهم و بصیرت داشته باشید، با لجاجت مصالح شهر، استان و کشور را به مخاطره نی‌ندازید، ندای رهبری دعوت به انسجام و وحدت است، اما عمل، شعار و حرکت برخی تفرقه افکنی است.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: از لجاجت بپرهیزید که آغاز آن نادانى و فرجامش پشیمانى است. متاسفانه یکی از آفات مدیریت جامعه همین لجاجت است که باعث بسیاری از توسعه نیافتگی‌ها و خسارت به مملکت و ملت شده است.

امام جمعه شهرستان فردیس با دعوت همه به بصیرت و خردورزی برای حمایت از منافع ملی در سیاست خارجی گفت: در قضیه اوکراین همه فهمیدند که اعتماد به آمریکا سراب بود. حتی دولت‌های سعودی و امارات و مصر فهمیدند لذا به تقاضای بایدن نه گفتند و از او تضمین خواستند اما برخی از جریانات سیاسی یا نفهمیدند یا خودشان را به نفهمی زدند.

وی تصریح کرد:  ما نه زیر بار سلطه شرق و نه غرب نمی‌رویم اما از همکاری و حمایت روسیه و چین در خنثی کردن تحریم‌ها و مقابله با آمریکای جنایتکار استقبال کرده و استفاده می‌کنیم، ما مخالف جنگ هستیم اما ریشه فتنه گران و آتش افروزان که آمریکایی‌ها هستند را می‌خشکانیم. از جمله به غیر نظامیان و زیر ساخت‌های حیاتی یک کشور ناراضی هستیم.

 امام جمعه فردیس گفت: ما در مذاکرات هسته ای با مقاومت دشمن را به عقب برگرداندیم، کشورهای اروپایی در جلسه حکام وادار شدند که به حق ایران اعتراف کنند لذا با صراحت گفتند لغو تحریم‌ها بخش مهمی از توافق برجام است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه فردیس سیاست خبرگزاری فارس البرز گرانی نظارت بازار جمعه فردیس امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر ۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد و گفت: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

وی بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب البرز ادامه داد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت‌های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 6094832

دیگر خبرها

  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود