Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین کلنگ زنی این طرح عمرانی گفت: با احداث خط دو مداره از ایستگاه سرپری دهدشت تا دیشموک مشکل افت ولتاژ برق بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک برطرف می‌شود.   سید علی احمد زاده با بیان اینکه این طرح جزو مصوبات سفر مهرماه امسال هیات دولت به استان می‌باشد که تسریع در روند اجرایی آن ضروری است، می گوید: اعتبارات سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد به صورت صددرصد تخصیص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد زاده گفت: این طرح با تعهد شرکت برق تا پایان خرداد سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.   مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: این طرح برق رسانی در پنج فاز که چهار فاز با نصب پایه بتنی و یک فاز در مسیر کوه پات با نصب ۱۲ تاور اجرایی خواهد شد.   جمال معتمدی زاده با بیان اینکه طول شبکه فشار متوسط خط دومداره ۷۹ کیلومتر است، گفت: هزارو ۱۰۰ اصل پایه فشار متوسط، ۱۲ دستگاه دکل فلزی یا تاور برای نصب در اجرای این طرح پیش بینی شده است.
معتمدی زاده با اشاره به اینکه وزارت نیرو به صورت مستمر پیگیر اجرای این طرح است، گفت: با بهره برداری از این طرح ۴۸ هزار خانوار از نعمت برق پایدار بهره مند می‌شود.   او با بیان اینکه فاز اول این طرح تاکنون از سوی پیمانکار نصب پایه شده است، می گوید: در صورت نداشتن معارض پیش بینی می‌شود طرح دومداره تا خرداد ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.
تعداد مشترکان برق در دیشموک و قلعه رئیسی بیش از هشت هزار و ۴۱۴ مشترک شهری و روستایی است.   ۲ بخش چاروسا و دیشموک با جمعیتی بالغ بر ۴۵ هزار تن دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلفی است که از این ظرفیت‌ها به خوبی برای محرومیت زدایی آن‌ها استفاده نشده است. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد برق رسانی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ظرفیت تولید روزانه مینی پالایشگاه دهدشت معادل یک هزار و ۴۰۰ تن از نوع بنزین و گازوئیل با کیفیت یورو و گاز مایع و مازوت سنگین بوده که مازوت تولیدی این پالایشگاه قابلیت مصرف سوختی دارد.

۱۵۰ میلیون دلار اعتبار برای ساخت این پالایشگاه تخصیص یافته است.

این پالایشگاه برای ۱۰۰ نفر اشتغال زایی می کند.

این خبر تکمیل می شود....

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است