Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر به اختصاص بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی برای جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین یک حرکت طبیعی، واجب و یک فریضه حکومتی است و نیازی به بودجه در این بخش نیست بلکه همه مردم و دلسوزان نظام باید جهاد کنند و بودجه مملکت صرف موارد دیگری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در عرصه جهاد تبیین باید ۲ کار مهم انجام گیرد؛ از یک سو جنایت‌ها، توطئه‌ها، ماهیت و عملکرد دشمن به جامعه معرفی و از سوی دیگر عظمت انقلاب، سجایا، ویژگی‌ها و صفات انقلاب نیز برای جامعه بیان شود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: از نظر رهبر معظم انقلاب خواصی که مردم نسبت به سخنان، قلم و هدایت‌های آن‌ها گوش شنوا دارند باید در خط مقدم جهاد تبیین باشند.

صفایی بوشهری با گرامیداشت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: این سربازان امنیت کشور را در فضای خاموش تامین می‌کنند و در مقابل عملیات ضد امنیتی بیگانگان و مزدوران داخلی آن‌ها یا تمام وجود می‌ایستند و در این منطقه پر از آشوب برای ملت ایران امنیت و آرامش به ارمغان می‌آورند.

صفایی بوشهری همچنین با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار ایران وابسته به عظمت و قدرت نیرو‌های مسلح، دولت و تمامی نهاد‌هایی است که از مولفه‌های قدرت و امنیت به شمار می‌روند.

او با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) که به نام روز جوان نام‌گذاری شده است، گفت: جوانان بزرگ‌ترین سرمایه کشور هستند که اگر برای آن‌ها به خوبی سرمایه گذاری شود در آینده نیرو‌های کارآمدی خواهیم داشت.

امام جمعه بوشهر همچنین گفت: به همت شورای عالی انقلاب فرهنگی برش استانی نقشه جامع فرهنگی کشور که با مطالعه بسیار تدوین شده بود، در بوشهر رونمایی شد و امیدواریم مسئولان استان به آن توجه کنند و این استان نماد فرهنگ ایرانی اسلامی در منطقه و فضای ملی باشد.

صفایی بوشهری گفت: جمعه آینده نیمه شعبان است و تمام نهاد‌های فرهنگی و مردم این روز را گرامی بدارند و برنامه‌های پرمحتوایی برگزار کنند.

او به تعطیلات نوروز هم اشاره کرد و گفت: استان بوشهر از جمله استان‌های پرجاذبه در نوروز است و باید در عرصه رفاهی، اجتماعی، فرهنگی، مراقبت‌های خاص در سواحل و مراکز اسکان صورت گیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه جهاد تبیین امام جمعه بوشهر صفایی بوشهری جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان