Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر‌، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر باتأکید بر توجه به رعایت عفاف و حجاب در تمام سطوح زندگی و جامعه اظهار داشت: سقوط شخصیتی انسان با بی‌عفافی رقم می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، توجه به تقویت روحیه پرهیزگاری و دور از ارتکاب گناه را از آثار رعایت عفاف دانست و افزود: رعایت عفت در زندگی زمینه عنایت رحمت الهی و سعادت بشر فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر با تبریک میلاد امام زمان (عج) بر توجه به برگزاری مراسم ویژه این روز مهم تأکید کرد و گفت: تمامی نهادهای فرهنگی اجتماعی بر برگزاری مراسم ویژه جشن و مراسم نیمه شعبان و تبیین شخصی حضرت ولی عصر مهدی موعود (عج) اقدام کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضا مجلس خبرگان رهبری بر توجه به جهاد تبیین تأکید کرد و افزود: تمامی بخش‌ها، قوا سه‌گانه، نیروهای مسلح و همه ارکان، بازوان قدرت و اقتدار نظام اسلامی ایران هستند و هیچ یک نباید فدای دیگری شود و باید مقتدر باقی بمانند و مکمل هم باشند.

وی بیان کرد: باید با وحدت، همدلی، همیاری و همگرایی این توانایی و قوا در مسیر ساخت قدرت، ایجاد اقتدار و توانمندی برای نظام اسلامی به کار گرفته شود.

صفایی‌بوشهری با اشاره به اینکه جهاد تبیین راه مقابله با سنگین‌‌ترین جنگ نرم تاریخ کشور است خاطر نشان کرد: جنگ نرم شامل تهاجم فرهنگی، اقتصادی، سیاسی است که برای مقابله با این نبرد باید در راستای جهاد تبیین باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، جهاد تبیین را تلاش خدایی در صحنه، پای کار بدون توقف در عرصه تبیین سختی‌ها، شناساندن جنایات و ماهیت عملکرد، توطئه و ترفندهای دشمن و معرفی عظمت انقلاب و سجایا، ویژگی‌ها و صفات بزرگ انقلاب اسلامى دانست.

امام جمعه بوشهر، شناساندن طاغوت و مزدوران را راستای جهاد تبیین دانست و خاطر‌نشان کرد: معرفی و بیان قدرت، توان، کارآیی و آثار خیر و برکات انقلاب اسلامی از دیگر مولفه‌های جهاد تبیین است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با بیان اینکه جهاد تبیین نیاز به بودجه ندارد گفت: همه مردم ، آنان که دل به انقلاب اسلامی دارند و وفادار و پایدار به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب هستند باید وارد صحنه جهاد تبیین شوند و بودجه مملکت باید صرف دیگر موارد شود.

وی جهاد تبیین را یک حرکت طبیعی و یک فریضه واجب برای همگان دانست و تأکید کرد: افراد خواص که مردم به آنان توجه دارند باید در جهاد تبیین در خط مقدم باشند و اهداف دشمن در انحراف جامعه را خنثی کنند.

بیشتر بخوانید

امام جمعه ساری: مصوبات سفر هیئت دولت به مازندران پیگیری و عملیاتی شود

آیت‌الله ‌مدرسی‌یزدی: اگر بخواهیم گفتمان انقلاب ‌حاکم باشد باید ارزش‌های انقلاب اسلامی را تبیین کنیم

امام جمعه شهرکرد: همه دولتمردان در همه جا دنبال‌کننده اقتصاد مقاومتی و تولید باشند

صفایی‌بوشهری با  اشاره به نقش خواص در صحنه‌های مختلف انقلاب خاطر نشان کرد: برخی خواص در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان سکوت کردند و اکنون در پشت صحنه‌ها و مرزها که دشمن برنامه‌ریزی کرده تلاش نمی‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه برخی‌ها دنبال این هستند که عظمت و بزرگی انقلاب بیان نشود تصریح کرد: ارائه ضعف‌ها، ناامیدی و ایجاد یاس از اهداف مهم دشمن است که باید با جهاد تبیین اهداف دشمنان ناکام شود.

امام جمعه بوشهر، انقلاب اسلامی را شکوه تاریخی برای اسلام، ایران و منطقه دانست و افزود: دشمن بداند به هیچ صورت نمی‌تواند انحراف در افکار مردم ایجاد کند و مردم با تمام توان از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با گرامیداشت هفته سربازان خوش نام و گمنام امام زمان (عج)  گفت: این عزیزان در فضا خاموش و بدون صدا تأمین کننده امنیت کشور هستند و در مقابل عملیات ضدامنیتی بیگانگان و مزدوران داخلی با تمام وجود می‌ایستد و در این منطقه پر آشوب برای مردم آرامش و امنیت به ارمغان می‌آوردند.

وی به عظمت سپاه پاسداران پرداخت و خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و پاسدار حریم ولایت و ملت ایران است.

صفایی‌بوشهری سپاه پاسداران را مایه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: تضعیف سپاه پاسداران و نهادهای امنیتی خیانت به کشور و حرام و تقویت، حمایت از سپاه و نهادهای امنیتی واجب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک روز جوان و سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع)، جوان را اوج ظرفیت منابع انسانی جامعه دانست و افزود: باید جوانان در همه عرصه‌ها از جمله برنامه‌های آموزشی، ورزشی، فرهنگی، اشتغال، علمی، ازدواج، مسکن، امور معنوی مورد حمایت قرار گرفته شوند.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه جوانان بزرگترین سرمایه کشور محسوب می‌شوند تصریح کرد: اگر حمایت‌های یاد شده مورد توجه قرار گرفته شود در شرایط کنونی و آینده، جامعه دارای منابع انسانی بسیار کارآمد قوی است که نگاه دولت انقلابی و مردمی این چنین است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با اشاره به رونمایی از برش استانی نقشه جامع مهندسی فرهنگی بوشهر و قدردانی از شورای انقلاب فرهنگی تصریح کرد: با تحقق این مهم استان بوشهر نشان داد که در همه عرصه‌ها پیشتاز و پیشگام است.

وی اجرایی شدن نقشه جامع مهندسی فرهنگی بوشهر را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: امید می‌رود این نقشه مهم فرهنگی اجرایی و ان‌شاء‌الله این استان نماد فرهنگ اسلامی ایرانی در کشور و منطقه معرفی شود.

صفایی بوشهری جایگاه استان را در عرصه گردشگری را ممتاز دانست و خاطر نشان کرد: استان بوشهر با جاذبه‌های مهم گردشگری زمینه مسافرت از دیگر نقاط به استان فراهم کرده و پیش‌بینی شده در ایام تعطیلات نوروزی ۹ میلیون گردشگر به استان بوشهر سفر کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر فراهم شدن امکانات رفاهی برای گردشگران تأکید کرد و افزود: باید توجه ویژه‌ای به عرصه‌های فرهنگی و امور اخلاقی در سواحل استان و از امور فرهنگ اسلامی مراقبت شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ساحل بوشهر سواحل غیر اخلاقی صفایی بوشهری مسافران نوروزی نوروز 1401 نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خطیب نماز جمعه بوشهر امام جمعه بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان صفایی بوشهری جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند و باید از ظرفیت نظام تعلیم و تربیت بیش از این استفاده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم و جمعی از کارگران و نیروهای عقیدتی، سیاسی سپاه در اردبیل، اظهار داشت: عزت، استقلال و عظمت یک کشور مرهون تحولات علمی است؛ چرا که علم سلطان است و مبدأ تغییر و تحول در جامعه به شمار می‌رود.

وی ضرورت بها دادن به نظام تعلیم و تربیت را با توجه به نقش تأثیرگذار آن در تربیت نخبگان و نیروهای کارآمد جامعه یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به اینکه محور و اساس تحول و توسعه نیروی انسانی است، باید به نظام آموزش و پرورش بها داده شود تا بهترین و خلاق‌‌ترین نیروها در این مجموعه پرورش یافته و تحویل جامعه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلم خیر و نیک، معلم سرشار از برکت برای جامعه و حرکت پیشرونده آن است و باید همه قدر این نیروهای ارزشی را بدانیم و در کنار آنها به تربیت و تعالی نسل آینده کمک کنیم.

عاملی جامعه، خانواده و مدرسه را سه ضلع اصلی اصول و مبانی تربیتی و تحقق نظام تعلیم و تربیت شایسته و برازنده نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: باید در مسیر توسعه و پیشرفت قدر این ذخایر ارزشمند را بدانیم و در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی معلمان تلاشی جدی‌تر انجام شود.

وی به نقش و جایگاه کارگران در تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و ادامه داد: کارگران عنصر اصلی در تحقق این شعار هستند و باید به تقدس کار و درآمد حاصل از کار شایسته و کسب روزی حلال بهای بیشتری داده شود.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کارگران در حقیقت چرخ‌های توسعه کشور را با تلاش شبانه‌روزی خود می‌چرخانند و باید این نیروها مورد ارزش و تکریم بیشتری قرار گیرند.

عاملی، همچنین هفته عقیدتی، سیاسی سپاه را به تلاشگران گمنام این عرصه تبریک گفت و اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد ارزشی شکل گرفت تا بهترین نیروها در مسیر تربیت ارزشی و آسمانی قرار گرفته و بتوان تحولات خوبی را در مجموعه سپاه پاسداران و عظمت تحولی آن ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: عقیدتی، سیاسی سپاه در حقیقت کانون اصلی و مرکزیت حرکت تحولی این مجموعه به شمار می‌رود و باید مخلص‌ترین نیروها در این نهاد به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد