Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک روز پس از صدور حکم انتصاب خود توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز پنجشنبه نوزدهم اسفند ماه با حضور سرزده در تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و مشکلات این دو مجموعه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مهدی ابدالی معاون اداره کل هنرهای نمایشی نیز نظری را همراهی می‌کرد.

دیدار و گفتگو با کارکنان واحدهای فنی و اداری، بازدید از کتابخانه و مرکز اسناد، بازدید میدانی از حریم مجموعه تئاترشهر و آشنایی با آسیب‌های موجود در محیط پیرامونی، دیدار و گفتگو با هنرمندان گروه‌های اجرایی آثار نمایشی به صحنه رفته در مجموعه، بررسی صحت عملیات عمرانی و بازسازی انجام گرفته در ساختمان مجموعه اعم از تاسیسات، سیستم‌های هواساز، ماشینری و موارد فنی و عمرانی دیگر از جمله برنامه‌هایی بود که در بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از مجموعه تئاتر شهر صورت گرفت.

مدیرکل هنرهای نمایشی در جریان این دیدار با تاکید بر لزوم تسریع در پیگیری و مرتفع کردن موانع پیش روی فعالیت‌های مجموعه تئاترشهر از برگزاری یک جلسه فوق‌العاده با مدیران تماشاخانه‌های زیر مجموعه اداره کل هنرهای نمایشی برای رسیدگی و حل مشکلات مجموعه‌ها در حوزه‌های مختلف خبر داد.

کاظم نظری همچنین با حضور تماشاخانه سنگلج ضمن دیدار با همکاران این مجموعه نمایشی تاریخی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مجموعه نیز قرار گرفت.

وی ضمن تاکید به رفع مشکلات، ضرورت جلسه فوری مدیران را در هفته پیش رو برای بررسی موضوعات مورد توجه قرار داد.

کد خبر 5444362 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: کاظم نظری تئاتر شهر تماشاخانه سنگلج تئاتر ایران فیلم کوتاه سینمای مستند فیلم سینمایی شبکه پنج سیما سازمان صداوسیما هنرمندان تئاتر فیلم موقعیت مهدی داریوش مهرجویی اکران نوروزی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان سریال ایرانی مدیرکل هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، همزمان با روز معلم، بازدید از نمایشگاه «بر فراز دشت» در موزه هنر‌های معاصر تهران برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان خواهد بود.

بر این اساس، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی معتبر می‌توانند به صورت رایگان از موزه هنر‌های معاصر تهران و نمایشگاه «بر فراز دشت» دیدن کنند.

این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • سنگلج در خطر است!
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری