Web Analytics Made Easy - Statcounter

کورش ساکی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۳۳۸ هزار و ۷۶۹ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون گفت: ۲۰ هزار و ۴۲۸ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری شدندکه۹ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و یک نفر هم در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار جدیدی به شکل موقت در کاشان بستری نشده است.

در مجموع ۴۶ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستندکه ۳۶ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و ۱۰ نفر در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شدند.

ساکی می‌گوید در مجموع دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، ۱۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۸ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و ۴ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری شدند.

متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۸۸ ساله بر اثر ابتلا به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۱۳ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تاکنون به ۶۴ هزار و ۹۶۴ مورد افزایش یافته است.

تاکنون حدود ۷۷ درصد از شهروندان بالای پنج سال منطقه کاشان دز اول، حدود ۷۰ درصد نیز دز دوم و حدود ۳۳ درصد از شهروندان بالای ۱۸ سال نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان های شهر کاشان و آران و بیدگل آران و بیدگل بستری منطقه کاشان ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموریت بالگرد اورژانس هوایی اصفهان به منظور انتقال بیمار بین مراکز درمانی ساعت ۱۳:۴۱ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ آغاز شد.

وی افزود: در پی این مأموریت یک مرد ۸۵ ساله با سکته حاد قلبی از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: مأموریت مذکور ساعت ۱۵:۱۸ به پایان رسید.

کد خبر 750518

دیگر خبرها

  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید