Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ورزش در استان از اهمیت بالایی برخوردار است و ما در سیستان و بلوچستان ورزش را در رده اشتغال قرار داده‌ایم و توجه ویژه‌ای به آن داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حسین مدرس خیابانی بعد از ظهر امروز به همراه جمعی از مسئولان استان از تمرینات اردوی کشتی فرنگی جوانان کشور در محل دهکده المپیک زاهدان که با حضور حمید باوفا سرمربی تیم ملی جوانان در حال انجام است بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید اظهار داشت : ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است و ما در استان ورزش را در رده اشتغال قرار داده‌ایم و توجه ویژه‌ای به آن داریم.

استاندار سیستان و بلوچستان: افزایش ظرفیت‌های توسعه‌ای ایرانشهر در اولویت استمدرس‌خیابانی: راه‌حل تمام مسائل سیستان و بلوچستان ایجاد اشتغال استامام جمعه زاهدان: ‌مسئولان سیستان و بلوچستان نمی‌خواهند ‌زمینه نقش‌آفرینی جوانان را فراهم کنند‌

حسین مدرس خیابانی ادامه داد: برگزاری چنین اردوهایی در استان موجب رشد ورزش استان می‌شود و باید بیشتر به آن توجه شود. در این مدت ورزشکاران استان در رشته های مختلف مانند کشتی، فوتبال و مچ‌اندازی توانسته‌اند به خوبی در سطح ملی بدرخشند و موجب افتخار استان شوند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان به قهرمانان ورزشی مانند دانیال شه‌بخش و امید آرامی بیشتر نیاز دارد تا جوانان استان با الگو قرار دادن آنها به مسیر درست زندگی وارد شوند.

در پایان این دیدار استاندار از چهار کشتی‌گیر سیستان و بلوچستان به همراه عباس آرامی مربی شایسته استان که موفق به کسب مدال و کسب عنوان سوم تیمی برای اولین بار در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان کشور شده بودند، تجلیل کرد.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد