Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماسیمیلیانو الگری روی اهمیت پائولو دیبالا در ترکیب یوونتوس، تاکیدی ویژه کرد

ماسیمیلیانو الگری در کنفرانس خبری امروزش از اهمیت پائولو دیبالا در یوونتوس گفت و سعی کرد جو شایعات ایجاد شده طی روزهای اخیر را بخواباند.

طرفداری | در هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا، شنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران تیم‌های سمپدوریا و یوونتوس در استادیوم لوئیجی فراریس مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری سرمربی باشگاه یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در خصوص مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

الگری در ابتدا درباره اهمیت بازی با سمپدوریا و لزوم ارائه یک فوتبال باشخصیت در این مسابقه صحبت کرد:

مسابقه با سمپدوریا در مقطعی تعیین‌کننده از فصل فرا رسیده است. پیش از بازی‌های ملی، یک هفته بسیار شلوغ پیش رو داریم و امیدواریم این هفته، لذت‌بخش باشد. مارکو جامپائولو بازیکنانی عالی دارد و تیمش در خانه بازی می‌کند؛ این یعنی ما باید از اول بازی تا پایان، آمادگی لازم را داشته باشیم. پیروز شدن در شهر جنوا همیشه مشکل است. سمپدوریا در خانه تیم متفاوتی است و نتایج، گویای همه چیز است. انتظار یک بازی پیچیده را داریم اما باید از خودمان شخصیت، میل به پیروزی و غرور نشان دهیم تا بتوانیم با دست پر به خانه برگردیم. 

مکس الگری در خصوص لزوم تثبیت جایگاه چهارم جدول گفت: 

هدف یوونتوس در این فصل حضور در بین چهارم تیم برتر جدول است و در حال تلاش هستیم تا به این هدف برسیم. باید همین‌گونه تا پایان فصل ادامه دهیم زیرا مسیری طولانی هم‌چنان پیش روی ماست. فردا باید با مسئولیت‌پذیری بالایی فوتبال بازی کنیم تا بتوانیم جایگاه‌مان در رده چهارم را مستحکم کنیم. در حال حاضر جو خوبی بر تیم حکم‌فرماست. اگرچه ما در حال حاضر هنوز هیچ دستاوردی نداشته‌ایم و در پایان فصل، نتیجه کار ما مشخص می‌شود. 

سرمربی یوونتوس در خصوص بهبودی برخی از بازیکنان مصدوم تیمش صحبت کرد و به تمجید از دوشان ولاهوویچ، گلزن اول تیمش پرداخت: 

خوش‌بختانه الکس ساندرو و ماتیا دی شیلیو برگشته‌اند. کوادرادو وضعیت خوبی دارد و از بین او و مارلی آکه، یک نفر بازی خواهد کرد. یک‌شنبه جورجو کیه لینی به تمرینات اضافه خواهد شد و امیدواریم بتوانیم او را برای بازی چهارشنبه شب مقابل ویارئال در دسترس داشته باشیم. وقتی بازی‌های لیگ قهرمانان فرا می‌رسد، همه بازیکنان خودشان را می‌رسانند! فردا در خط دفاعی، دنیلو بازی خواهد کرد و این صدمین بازی او برای یوونتوس خواهد بود. ماتیا دی شیلیو بهتر است و وضعیت بهتری دارد. الکس ساندرو هم خوب است اما هنوز تصمیم نگرفته‌ام. پائولو دیبالا وضعیت بهتری دارد و احتمالا برای بازی با ویارئال در دسترس خواهد بود. بونوچی هم همین‌طور. الان باید به بازی با سمپدوریا در روز یک‌شنبه فکر کنیم و بعدا در خصوص بازی با ویارئال، ارزیابی انجام می‌دهیم. از دوشان ولاهوویچ راضی هستم زیرا آمدن به یوونتوس و ارائه عملکرد این چنینی آن هم هر سه روز یک‌بار، اصلا آسان نیست. ولاهوویچ مثل هر بازیکن دیگری در تیم باید پیشرفت کند. یکی از اهداف ولاهوویچ باید باهوش‌تر بازی کردن و صرف انرژی کم‌تری در زمین باشد. 

این روزها شایعات زیادی درباره جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس مطرح می‌شود. الگری در خصوص وضعیت تمدید قرارداد این مهاجم آرژانتینی تیمش گفت: 

دیبالا یک بازیکن 29 ساله و حرفه‌ای است. مثل بقیه بازیکنان، باید در خصوص وضعیت تمدید قرارداد او، مذاکره و صحبت شود. دیبالا به هیچ‌کس نیازی ندارد. او مثل همه بازیکنان حرفه‌ای باید در زمین بهترین عملکردش را ارائه کند. پائولو باید الان آرام باشد. نباید او را تحت فشار بگذاریم و به چیزی مجبورش کنیم. در حال حاضر دیبالا باید به آمادگی کامل برسد و سخت تلاش می‌کند تا دوباره در دسترس تیم باشد. من به دیبالا نیاز دارم و باشگاه یوونتوس همین طور. امیدواریم چهارشنبه او را در زمین ببینیم.

اخبار داغ 

شهاب زاهدی به پوشکاش مجارستان پیوست / رسمی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در لباس سربازی / عکس توصیه آریگو ساکی به سیمونه اینزاگی: دفاع 3 نفره یعنی 1 نفر را در هافبک از دست می دهید؛ ذهنیت ایتالیایی را کنار بگذارید حمایت از مالک روس؛ هواداران چلسی، رومن آبراموویچ را تشویق کردند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماسیمیلیانو الگری پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود

به گزارش ورزش سه، مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر شهید سپاسی پس از شکست تیمش مقابل گلگهر در جام حذفی در نشست خبری حاضر شد و گفت: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و متاسفم که نتوانستیم آن‌ها را شاد کنیم. برای ما باعث غرور است که تیممان این‌همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

او ادامه داد: شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد، با دیدن این نتیجه فکر کند تیم ما ضعیف عمل کرده است اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند گل گهر نمایش بسیار خوبی داشتیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم، چنین نتیجه‌ای ثبت نمی‌شد. به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید مواظب بازیکن لالیگایی حریف باشند اما تورس توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و نتیجه را او رقم زد.

رجب‌زاده خاطرنشان کرد: گل گهر از ۴ موقعیت به ۳ گل رسید اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد. با این حال دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و تمرکز را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم. توقع داریم تماشاگران در آن بازی هم حافظیه را پر کنند، چون آن بازی نه تنها در صعود بلکه در قهرمانی لیگ هم تعیین کننده است. البته از مسئولان شهر و استان هم توقع داریم در آن مسابقه کنار ما باشند.

رجب‌زاده در خصوص رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: قرار است روز یکشنبه(۹ اردیبهشت) نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات در خصوص آن مسابقه به کمیته انضباطی برود و می‌دانم که این کمیته هم به دنبال برقراری عدالت است. فکر می‌کنم همه چیز در خصوص دیدار با ملاثانی واضح است و بازی باید سه بر صفر به سود ما اعلام شود.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد