Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل دادگستری استان کردستان گفت: آزمون قوه قضاییه توسط جهاددانشگاهی استان، خوب و با کیفیت انجام شده است و جای دارد از این نهاد انقلابی تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی امروز، جمعه( ۲۰ اسفند) در جریان بازدید از آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه که توسط جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای انسانی در هر دستگاه جز سرمایه محسوب می شود و هر سازمانی در راستای پیشبرد و تحقق اهداف خود باید نیروهای توانمند را بکار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی انسانی توانمند باعث توسعه هر دستگاه اداری می شود گفت: باتوجه به اینکه هرساله شاهد افزایش ورود پرونده به دادگاه ها هستیم و این مهم می‌طلبد ما نیروهای توانمند بیشتری را جذب دستگاه قضا کنیم.

مدیرکل دادگستری استان کردستان عنوان کرد: دادگستری استان کردستان کمبود نیروی انسانی دارد و بر همین اساس این آزمون برگزار شده است تا افراد شایسته بتوانند برای خدمت به مردم وارد این مجموعه شوند.

وی در پایان با ابراز رضایت از برگزاری این آزمون در سطح استان یادآور شد: آزمون قوه قضاییه توسط جهاددانشگاهی استان کردستان خوب و با کیفیت انجام شده است و جای دارد از این نهاد انقلابی تشکر کرد.

اکبر اسدی  رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان   نیز اعلام کرد: آزمون استخدام کادر اداری قوه قضاییه همزمان با سراسر کشور در استان کردستان و با  حضور ۳ هزار ۵۵۸ داوطلب  برگزار شد.

وی در ادامه در خصوص آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در استان کردستان و در شهرهای سنندج، سقز، بیجار و مریوان  امروز ۲۰ اسفند ماه با نظم و انضباط و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

اسدی تصریح کرد: در آزمون استخدام کادر اداری قوه قضاییه در سراسر کشور  ۱۰۳ هزار نفر شرکت کرده اند که از این میان تعداد ۳۵۵۸  نفر داوطلب در استان کردستان ثبت نام کرده اند که از بین این افراد نیز ۲۳۲ نفر در دادگستری استان جذب خواهند شد.

وی گفت: در این آزمون یک هزار و ۷۸۵ نفر آقا و یک هزار و ۷۷۳ نفر خانم حضور دارند؛ از این تعداد به تفکیک شهرستان ها در حوزه سنندج با بیشترین داوطلب یک هزار ۸۹۴ نفر و در شهرستان سقز ۷۲۰ نفر، در شهرستان بیجار ۵۲۴ نفر و در شهرستان مریوان ۴۲۰ نفر حضور داشتند.

اسدی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از ادارات و سازمان های استان کردستان که در برگزاری این آزمون همکاری خوبی با جهاددانشگاهی استان کردستان داشته اند،  یادآور شد: این آزمون امروز  جمعه  ۲۰ اسفند ماه سال جاری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی با دقت برگزار شد.

گفتنی است: آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه با حضور ۳۵۵۸ نفر صبح روز جمعه برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کادر اداری قوه قضاییه جهاددانشگاهی استان دادگستری استان استان کردستان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود

رضا مراد صحرایی با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی بدست بیاورند تا مشمول رتبه بندی شوند افزود: تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

وزیر آموزش‌ و پرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده وزارتخانه متبوعش گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می شود.

بنا به این گزارش، ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد