Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی آزمون استخدامی قوه قضاییه برای جذب ۲۸۷ نفر توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بارعایت پروتکلهای بهداشتی جمعه 20 اسفندماه برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛  این آزمون همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار شد و طی آن  ۲۸۷ نفر در این آزمون پذیرفته شده و بعد از طی سایر مراحل به استخدام دستگاه قضایی کشور در می آیند که سهمیه استان آذربایجان غربی از بین ۵۳۸۱ نفر در سطح کشور می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این آزمون در حوزه های انتخابیه ارومیه،خوی،مهاباد و میاندواب برگزار شد که از بین ۲۳۲۸ داوطلب حوزه ارومیه در سه حوزه امتحانی، ۱۰۸۵ نفر زن دانشکده علوم پایه، ۸۶۸ مرد در دانشکده فنی و ۳۷۵ نفر مرد در دانشکده دامپزشکی به رقابت پرداختند. 

همچنین ۲۰۰ زن در دانشکده علوم انسانی، ۳۲۹ زن در تحصیلات تکمیلی و ۶۴۶ مرد در دانشکده فنی حوزه خوی، به رقابت پرداختند و ۳۲۹ زن در دانشکده فنی و ۵۱۰ مرد در دانشکده علوم پایه از حوزه مهاباد در این آزمون شرکت کردند. 

ازبین ۱۰۳۹ داوطلب ازمون فوق از حوزه میاندوآب، ۴۴۱ زن در دانشکده سما و ۵۹۸ مرد در مجتمع این شهرستان در آزمون حضور یافتند.

لازم به ذکر است از ۲۸۷ نفر  ۳ نفر حسابدار،یک نفر کارشناس حقوقی،۴ نفر کارشناس شبکه،۳۷ نفر مشاین نویس،۱۹۰ نفر امور دفتری،۲ نفر مددکار اجتماعی ،۳۸ نفر مامور ابلاغ و ۱۲ نفر مسئول خدمات مالی به استخدام قوه قضاییه درخواهند آمد. 

گفتنی است مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از مراکز فعال برگزاری آزمون های استخدامی کشور می باشد که هرسال آزمون های متعدد استخدامی بزرگ، گسترده و استاندارد را برگزار می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزمون استخدامی قوه قضاییه آذربایجان غربی مرد در دانشکده برگزار شد ۲۸۷ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند، مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است.

وی همچنین با بیان اینکه سرمایه‌گذار در روند سرمایه‌گذاری نباید دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: مجموعه مدیریت دولت در استان، در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده است تا با تأمین نیازهای آنها، روان‌سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شد و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری‌ها را صادر کرد.

کد خبر 748725

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه