Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نتایج مسابقات این هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایران پرداختیم.

ملوان مقابل رایکا به تساوی رضایت داد.

به گزارش طرفداری، هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران با 9 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار، ملوان در دربی شمال با نتیجه 1-1 برابر رایکا متوقف شد و با 47 امتیاز، صدرنشین جدول آزادگان باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آرمان‌گهر در ادامه درخشش‌های علی وزیری‌پناه توانست با تک گل این بازیکن، استقلال خوزستان را شکست دهد و در تعقیب ملوان و مس باقی بماند. مس کرمان با نتیجه 2-1 ماشین‌سازی قعر جدولی را شکست داد و به نتایج درخشانش ادامه داد. امین کاظمیان و میلاد پورصف‌شکن برای مس گلزنی کردند و امیر شهیم تک گل ماشین‌سازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

خیبر خرم‌آباد در اولین تجربه کمالوند روی نیمکتش برابر مس شهر بابک به تساوی یک بر یک رسید تا همچنان در حسرت پیروزی در این هفته‌ها باقی بماند. خوشه طلایی ساوه و پارس جنوبی جم نیز با تساوی یک بر یک مقابل هم متوقف شدند تا هر کدام فرصت صعود به رده‌های بالاتر را از دست دهند. شمس آذر قزوین در خانه با نتیجه ۳ بر یک شهرداری آستارا شکست داد و اوضاعش را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشید. در داربی تهرانی‌های لیگ یک، سایپا با دو گل ویستاتوربین را شکست داد و توانست به رده هشتم صعود کند. نتایج کامل مسابقات این هفته را مشاهده می کنید:

آرمان گهر 1-0 استقلال خوزستان

خیبرخرم آباد 1-1 مس شهربابک

خوشه طلایی 1-1 پارس جنوبی

شمس آذر قزوین 3-1 شهرداری آستارا

سایپا 2-1 ویستاتوربین تهران

ماشین سازی 1-2 مس کرمان

ملوان 1-1 رایکا

شاهین شهرداری بوشهر 0-0 شهرداری همدان

استقلال ملاثانی 0-0 قشقایی شیراز

در جدول رده‌بندی لیگ یک، ملوان با 47 امتیاز صدرنشین است و مس کرمان با 43 امتیاز در رده دوم قرار دارد. آرمان گهر با 39 و خیبر با 35 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

اخبار داغ 

شهاب زاهدی به پوشکاش مجارستان پیوست / رسمی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در لباس سربازی / عکس توصیه آریگو ساکی به سیمونه اینزاگی: دفاع 3 نفره یعنی 1 نفر را در هافبک از دست می دهید؛ ذهنیت ایتالیایی را کنار بگذارید حمایت از مالک روس؛ هواداران چلسی، رومن آبراموویچ را تشویق کردند 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قهرمانی خود را جشن گرفت.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!