Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، رویترز با دسترسی به ایمیل‌های داخلی شرکت «متا» فاش کرد، این شرکت به کاربران شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام در برخی از کشورها اجازه داده است، تا پیام ‌ها و درخواست‌های کاربران برای اقدامات خشونت ‌آمیز علیه شهروندان و سربازان روسیه را مسدود نکنند.

در ایمیل به مدیران محتوای این شرکت آمده است، همچنین به صورت موقت پست‌هایی که خواستار مرگ ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس است، حذف نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت، علت این تغییرات در سیاست‌های خود را عملیات نظامی روسیه در اوکراین عنوان کرده است.

بر اساس این ایمیل سازمانی، تغییرات سیاست شرکت متا برای درخواست خشونت علیه سربازان روسی برای کاربران در ارمنستان، آذربایجان، استونی، گرجستان، مجارستان، لتونی، لیتوانی، لهستان، رومانی، روسیه، اسلواکی و اوکراین اعمال می‌شود.

سخنگوی شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام در بیانیه‌ای، مجاز شدن درخواست خشونت علیه ارتش روسیه را تایید و اعلام کرد، اما چنین درخواست‌ هایی علیه غیرنظامیان همچنان ممنوع خواهد بود.

منبع: فارس اخبار مرتبط ۰۱:۵۴:۱۵ آیا محبوبیت اینستاگرام افول می کند؟ ۱۶:۲۸:۵۶ بورل: هر کاری که در توان داشتیم انجام داده ایم ۲۲:۳۱:۳۴ گفت و گوی تلفنی اردوغان و بایدن ۱۷:۴۵:۰۳ بحران را از طریق مذاکره حل کنید ۰۲:۰۸:۳۴ گفت و گوی رهبران آلمان و روسیه درباره بحران اوکراین ۰۲:۰۰:۴۴ ارتش روسیه بیمارستان کودکان ماریوپل را ویران کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روسیه شبکه های اجتماعی ولادیمیر پوتین اینستاگرام فیسبوک الکساندر لوکاشنکو متا حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه های خبری تلویزیونی آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کردند دست کم دو استاد، از جمله کارولین فولین، استاد اقتصاد و نوئل مک آفی، رئیس بخش فلسفه دانشگاه اموری در شهر آتلانتای ایالت جورجیا توسط پلیس آتلانتا بلزداشت شدند.

سی ان ان ویدئویی از بازداشت استاد دانشگاه زن فیلمبرداری کرده است. این دو استاد دانشگاه در طول تعامل خود با پلیس به بازداشت های خشونت‌آمیز و استفاده از زور توسط پلیس علیه دانشجویان اعتراض کرده بودند.

شورای روابط اسلامی- آمریکایی در جورجیا روز پنجشنبه «استفاده از زور و دستگیری» توسط پلیس علیه معترضان در دانشگاه اموری در آتلانتا را محکوم کرد.

معترضان در محوطه دانشگاه اموری پس از تحصن در محوطه چهارگانه دانشگاه صبح پنجشنبه دستگیر شدند.

ویدئویی از صحنه بازداشت دانشجویان نشان می‌دهد که افسران پلیس با معترضان روی زمین درگیر می‌شوند و به زور مردم را در دستبندهای زیپ‌دار قرار می‌دهند.

به گزارش سی ان ان، افسران پلیس از اسپری فلفل برای کمک به پاکسازی منطقه از تظاهرکنندگان استفاده کردند.

آنها همچنین از اسپری فلفل علیه جمعیتی که در اطراف معترضان بازداشت شده توسط پلیس استفاده کردند.

استفاده از خشونت و ابزارهای پلیسی برای مقابله و سرکوب تجمعات و اعتراضات آرام و روز افزون دانشجویان و جوانان آمریکایی و ورود پلیس به محیط دانشگاهی، مخالف ادعاهای آن کشور در باره اصل آزادی بیان و آزادی تجمعات بوده و محیط و مراکز علمی را امنیتی می سازد.

اینگونه سرکوبهای خشونت آمیز در امتداد سیاست حمایت علنی از کشتارها و جنایات جنگی اسرائیل به شمار می رود و موجب تشویق آن رژیم به ادامه تنش آفرینی، جنگ افروزی و نسل کشی خواهد شد.

این تجمعات اعتراضی همچنین نشانه خشم و نگرانی فزاینده وجدان‌های بیدار در آمریکا، از جمله جامعه مسلمانان آن کشور، و نیز نگرانی های روزافزون جامعه جهانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی و گسترده دولت و کنگره آمریکا از جنایات جنگی و نسل کشی در فلسطین و نادیده گرفتن حقوق بشر و بین الملل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین