Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@05:19:32 GMT

رایکا با تاکتیک بحرین یک امتیاز از ملوان گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۳۴۵۹

رایکا با تاکتیک بحرین یک امتیاز از ملوان گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و رایکا بابل در ورزشگاه تختی بندرانزلی با ضد فوتبال تیم میهمان و کادر فنی رایکا با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

در این دیدار ملوان صدر جدولی و رایکا قعر جدولی که در رتبه شانزدهم جدول حضور دارد به انزلی آمده بود تا با هر روشی حداقل امتیاز ممکن را از ملوان بندرانزلی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در این دیدار رضا حیدری، علیرضا خوش کفا، سعید کریمی، پدرام قاضی‌پور، پوریا غلامی محمد رستمی، صادق بارانی، آرمین انبساطی، سجاد بازگیر، امیر حسین یحیی زاده و مهدی مومنی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که پس از عقد قرارداد رسمی با ملوان انزلی طی یک هفته اخیر در تمرینات این تیم شرکت کرده‌اند، احتمالا به‌دلیل دوری از کارهای گروهی در فهرست دیدار برابر رایکا بابل قرار نگرفته‌اند. 

از ابتدای این دیدار کاملا یک طرفه ملوان بندرانزلی توپ و میدان را در اختیار داشت و با حملات متعدد شانس خود را برای گشودن دروازه رایکا امتحان کردند. 

ملوان هرچه در نیمه اول زد به در بسته خورد و نیمه اول تیم‌ها با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند. 

اما در نیمه دوم ملوان دست از حمله نکشید و موفقیت‌های گل متعددی را روی دروازه تیم مقابل ایجاد که و رایکا هم روی به ضد فوتبال و وقت کشی و به اصطلاح نیمکت رایکا خوابیدن بازی آوردند تا در نهایت رو یک ضربه کرنر توانست با ضربه سر سعید کریمی دروازه رایکا بابل را باز کند. 

تیم پس از دریافت گل دست از وقت کشی‌های به سبک تیم‌های حاشیه خلیج فارس برداشت و جرات پیدا کرد روی دروازه ملوان حمله کند و روی یک ضربه ایستگاهی و با دفع ناقص حمید کاظمی مهاجم ملوان در فاز دفاعی توپ به مهاجم رایکا رسید و تک به تک با علیرضا حیدری دروازه ملوان را گشود. 

پس از مساوی شدن بازی دوباره رایکایی‌ها به فکر بازی عربی افتادند و چندین بار بازیکنان رایکا روی زمین افتادند و در استادیوم خالی از تماشاگر انزلی صدای کادر فنی تیم رایکا به گوش می‌رسید که دستور می‌دادند بازی را بخوابانید و حتی در یک صحنه از عمد یک توپ را وارد جریان بازی کردند در حالی که توپ و میدان در اختیار تیم ملوان بندرانزلی بود.

در پایان بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و حاشیه امن ملوان به خطر افتاد. 

اسدالله عباسی استاندار گیلان نیز عصر امروز با حضور در ورزشگاه تختی انزلی، در حین بازی تیم‌های فوتبال ملوان و رایکا بابل از مسابقات لیگ دسته اول، از تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی این تیم قدردانی و این مسابقه فوتبال را از نزدیک تماشا کرد. 

به گزارش فارس، تیم‌های ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا دو نماینده استان گیلان در لیگ یک فوتبال ایران هستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی رایکا بابل ورزشگاه تختی بندرانزلی مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی ملوان بندرانزلی رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)