Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا بیستم اسفند ماه 1400 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید محمد محمدی امروز جمعه(20 اسفند ماه 1400) با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 24 مورد مثبتی بیماری کووید ۱۹ شناسایی شده، اظهار کرد: این تعداد شامل هشت نفر از آبادان، 14 نفر از خرمشهر و دو نفر از شادگان می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از این 24 مورد مثبت جدید، 16 نفر به صورت سرپایی هستند که شامل چهار نفر از آبادان، 10 بیمار از خرمشهر و دو بیمار از شادگان می شود و چهار بیمار از آبادان  و چهار بیمار از خرمشهر نیز بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان با بیان اینکه متاسفانه طی این مدت یک مورد فوتی کرونایی از آبادان داشتیم، افزود: طی روز گذشته هفت نفر بستری داشتیم و هشت نفر پس از بهبودی ترخیص شدند، بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان های تابعه 30 نفر است.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشگاه که مربوط به روز پنجشنبه(19 اسفند ماه 1400) بود، حاکی از شناسایی 25 بیمار کرونایی طی 24 ساعت قبل از آن و 33 موارد مثبت کل بستری ها است.(جزییات)

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان علوم پزشکی وزارت بهداشت منطقه آزاد اروند شادگان آبادان و خرمشهر ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 فوتی کرونایی دانشگاه علوم پزشکی آبادان امیکرون آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب خوزستان تا 20 اسفند 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در مرحله اول آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن شرکت کنندگانی از سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان شرکت کردند.
سید نادر موسوی افزود: در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۱ نفر آقا بودند.
او ادامه داد: افرادی که در این مرحله کتبی امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در مرحله شفاهی این آزمون شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • حس خوب حمایت
  • جوی ناپایدار در اروند
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • بارش باران در اروند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد