Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@16:53:29 GMT

آخرین وضعیت مذاکرات وین

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۳۴۹۰

آخرین وضعیت مذاکرات وین

یک منبع اروپایی نزدیک به مذاکرات وین پس از پایان این دور از گفت وگوهها برای خبرنگاران حاضر توضیحاتی درباره آخرین وضعیت مذاکرات ارایه کرد .

به گزارش خبرنگار روزنامه ایران از وین ؛‌این مقام اروپایی نزدیک به مذاکرات در باره اینکه چه چیزهایی هنوز در گفت وگوههای وین باز است؛گفت حداکثر دو و یا سه موضوع هنوز باز است که این مسایل فنی بوده و مرتبط با محدوده رفع تحریم ها و لیست افراد تحریمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام اروپایی با اشاره به اینکه در هرحال در یک مرحله خیلی پیشرفته از مذاکرات هستیم؛ در باره متن نهایی گفت: این متنی که ما داریم هنوز مورد بحث است و نهایی نشده ولی خیلی نزدیک هستیم به نهایی شدن ان. این متنی که الان داریم؛ نود درصد متن توافق نهایی است. اما هر اتفاقی ممکن است در هرلحظه بیافتد؛ بنابراین من جرات نمی کنم که بگویم مذاکرات را تمام کرده ایم.
وی در ادامه گفت: ولی متنی داریم که بیشتر قسمت هایش توافق بر روی ان صورت گرفته  و وقت زیادی دیگر لازم نداریم.
این مقام ارشد اروپایی گفت:در زمینه پیوست ترتیبات اجرایی که چند ماه طول خواهد  کشید ؛در آن خصوص توافق شده است.
وی گفت: در زمینه برداشته شدن تحریم ها که بخش اول توافق است ؛تقربیا متن بسته شده است.
به گفته این مقام اروپایی : انچه که الان داریم در باره ان صحبت می کنیم مسایل فنی است مانند مسایل قانگزاران در امریکا که این جزییات؛ حقوقی و فنی می باشد. 
وی افرود: ما دیگر الان بحثی در این مورد که کدام تحریم ها برداشته شود ؛نداریم بلکه داریم درباره  تصویر کلی رفع تحریم ها گفت وگو می کنیم.
این مقام اروپایی گفت :در زمان ترامپ رژیم پیچیده تحریمی علیه ایران اعمال شد و  در واقع ؛ ایران هم  درخواست مشروعی دارد برای برداشته شدن  این تحریم ها.

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مقام اروپایی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک به بایرن مونیخ نه گفته و قرار نیست جانشین توماس توخل شود: این بهترین امروز خبر برای طرفداران بایرن مونیخ است!

بایرن مونیخ پس از آنکه مشخص شد قرار نیست توخل فصل آینده در باشگاه بماند و باید به دنبال مذاکره با گزینه‌های مختلف باشد، سراغ مربیان مطرح اروپایی رفت.

ژابی آلونسو، هانسی فلیک و حتی یولیان ناگلزمان گزینه‌های مطرحی بودند که بایرن با آن‌ها وارد مذاکره شد اما هر کدام به روشی این پیشنهاد را رد کردند. در نهایت رالف رانگنیک از هفته گذشته به جدی‌ترین گزینه بایرن تبدیل شد.

سرمربی سابق منچستریونایتد در این باشگاه عملکرد قابل توجهی نداشت و اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی اتریش در انتظار مسابقات یورو 2024 است، به گزینه مورد علاقه باشگاه آلمانی تبدیل شد.

درحالیکه گمانه‌زنی‌ها در مورد توافق بین طرفین زیاد بود، پس از بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های بایرن و رئال مادرید، بیلد تایید کرد که رانگنیک پیشنهاد همکاری را پذیرفته و قرار است طرفین روز گذشته یعنی چهارشنبه درمورد جزئیات با هم  گفتگو کنند.

اینطور به نظر می‌رسد که دو طرف روی جزئیات قرارداد به توافق نهایی نرسیده‌اند. در همین رابطه کریستین فالک، خبرنگار بیلد، دقایق قبل در اکس(توییتر سابق) نوشت:"رالف رانگنیک به بایرن نه گفت و جانشین توماس توخل نمی‌شود! اتریش با مربی‌اش توافق می‌کند تا بماند."

به این ترتیب در حال حاضر پرونده مربیگری رانگنیک در بایرن بسته شده و شاید در روزهای آینده یا همین امروز نام گزینه جدید جانشینی توخل از رسانه‌های آلمانی گوش برسد.

دیگر خبرها

  • مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس
  • وال استریت ژورنال: اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس یک هفته مهلت داده است
  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • منتظر پاسخ هستیم و در عین حال دستمان روی ماشه است
  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • واکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات