Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فاتحی‌نژاد روز جمعه درحاشیه افتتاح فاز نخست طرح تقاطع غیرهمسطح طالب آباد گفت: محور ری- قرچک یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی استان تهران است که تنها مسیر دسترسی شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران شامل ورامین، قرچک و پیشوا به پایتخت می‌باشد.

وی افزود: در گذشته در منطقه طالب آباد، دوربرگردانی غیراستاندارد احداث شده بود که رعایت نشدن اصول ایمنی و فنی همواره باعث بروز تصادفات جاده‌ای منجر به جرح و فوت در آن می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برنامه ریزی صوت گرفته و اختصاص اعتبار از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب‌شرق تهران، طرح احداث تقاطع غیرهمسطح در این منطقه آغاز شد که فاز نخست آن افتتاح و زیر بار ترافیک رفت.

فاتحی‌نژاد اظهار داشت: با افتتاح فاز نخست، عملیات اجرایی فاز دوم درایجاد زیرگذر این تقاطع آغاز گردید. همچنین به منظور افزایش ایمنی محور ری- قرچک، عملیات خط کشی و نصب علائم و تابلوهای راهنمایی در این محور آغاز شد.

وی گفت: با تکمیل این طرح ، بخشی از مشکل ترافیک منطقه قلعه نو که در دستور کار استانداری و ادارات کل استانی قرار دارد، رفع می‌شود.

عملیات فاز دوم در اجرای زیرگذر تا سه ماهه نخست سال آینده تکمیل می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب‌شرق استان تهران نیز به خبرنگار ایرنا گفت: اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح منطقه طالب‌آباد از دیماه سال ۹۹ آغاز و با استفاده از اعتبارات داخلی، فاز نخست آن افتتاح گردد.

فرهاد معصومی گفت: محور ری - قرچک - ورامین یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی در استان تهران است که روزانه بیش از ۱۲۰ هزار تردد خودروهای سبک و سنگین در آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: سال‌ها پیش در طول این مسیر و در حد فاصل بخش قلعه‌نو شهرستان ری تا پلیس راه قرچک، یک دوربرگردان در محدوده طالب آباد احداث شده بود که از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و عبور خودروها از آن، هر هفته منجر به تصادفات جاده‌ای می‌شد.طی سال‌های اخیر ۱۱ نفر در تصادفات رخ داده در محل این دوربرگردان جان خود را از دست داده بودند.

معصومی افزود: با توجه به تردد هزاران دستگاه خودرو سبک و سنگین از این محور و لزوم ایجاد منطقه‌ای امن برای دسترسی خودروها به ضلع شمالی و جنوبی محور ری- قرچک، اجرای تقاطع غیر همسطح درمحل دوربرگردان قبلی در دستور اداره راهداری جنوب‌شرق تهران قرار گرفت که با تجهیز کارگاه و نصب باکس‌های بتونی، عملیات اجرایی آن آغاز شد و با تلاش تمامی مسوولان تکمیل شد.عملیات فاز دوم در اجرای زیرگذر از امروز آغاز شده و تا سه ماهه نخست سال آینده تکمیل می‌شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری پلیس راهور ناجا شهر تهران افتتاح طرح ورامین قرچک ری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری پلیس راهور ناجا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری پلیس راهور ناجا شهر تهران افتتاح طرح ورامین قرچک ری تقاطع غیرهمسطح طالب آباد فاز نخست جنوب شرق محور ری جاده ای آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال اجرا شد.

تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس به سمت مازندران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مسافران پیش از سفر جهت اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 6096131

دیگر خبرها

  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • جاده کندوان یک طرفه شد