Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه روسیا الیوم و به نقل از روزنامه سعودی عکاظ اعلام کرد، مقامات عربستان بخشنامه‌های جدیدی برای متقاضیان شرکت در حج عمره صادر کردند و بر اساس آن به افرادی که واکسن کرونا نزده و یا واکسیناسیون را به طور کامل دریافت نکرده اند (دوزهای کامل واکسن را نزده اند) اجازه می‌دهند حج عمر را به جا آورند و وارد مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس دستورات و بخشنامه‌های جدید، این شرایط و امکان برای کسانی که واکسن ضد ویروس کرونا را نزده اند و یا واکسن آن را به طور کامل دریافت نکرده اند، وجود دارد که حج عمره ادا کنند و همه میهمانان خدا می‌توانند وارد مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) شوند.
بنا بر اعلام روزنامه سعودی عکاظ، بر این اساس به افرادی که کرونا ندارند و یا با کسانی که ابتلای آنان به کووید ۱۹ قطعی شده است، ارتباطی نداشتند، اجازه داده خواهد شد در حج عمره شرکت و مراسم آن را بجا آورند و در مسجد الحرام (در مکه) و مسجد النبی (در مدینه) نماز بخوانند.

بیشتر بخوانید:

شرط عربستان برای اعزام حجاجی که واکسن چینی زده‌اند صف ۷ میلیونی منتظران اعزام به حج

47231

کد خبر 1611580

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: واکسن واکسیناسیون حج تمتع سازمان حج و زیارت عربستان حج عمره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، زائران عمره گزار ایرانی بعد از پنج روز اقامت در مدینه و زیارت مرقد رسول الله (ص)، ائمه بقیع و شهدای اُحد، دیشب در مسجد شجره حاضر شدند و لباس احرام بر تن کردند.

زائران کاروان کرمانشاه در مسجد شجره یکی از میقات‌های هفتگانه به نیت عمره از لباس دنیوی خارج شدند و لباس بندگی و پاکیزگی احرام را به تن کردند.

عمره گذاران در حالی به سوی کعبه راهی شدند که با گفتن تلبیه، لبیک اللهم لبیک، در فضایی معنوی و روحانی رهسپار مکه شدند.

یک کاروان از زائران استان کردستان نیز پیش‌تر راهی مکه شد و این دو کاروان نخستین کاروان‌های زائران ایرانی بعد از تعطیلی ۹ ساله عمره بودند.

مسجد شجره که مسجد ذوالحلیفه نیز نامیده می‌شود، از مساجد تاریخی منطقه مدینه است که در هشت کیلومتری جنوب غربی مسجدالنبی و در مسیر مکه قرار دارد. این مسجد، میقات کسانی است که برای عمره تمتع و عمره مفرده از مدینه به مکه می‌روند.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی