Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با بیان اینکه از حوزه ورزش و جوانان به عنوان یک اولویت مهم حمایت خواهم کرد، تصریح کرد: با برنامه راهبردی درهمه حوزه های ورزش و جوانان و نگاه به سراسر استان و توزیع متعادل امکانات و فضاهای ورزشی نیز می‌بایست انجام شود.

محمد آشوری در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، افزود: ترویج ورزش در میان مردم استان و برنامه ریزی برای ارتقای سلامت جامعه نیزیکی از موارد مهمی است که در این مسیر باید دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باتوجه به اهمیت راهبردی توسعه ورزش و تاثیرات آن بر سلامت و توسعه پایداردر استان و همچنین در راستای ثبات و پایداری جایگاه ورزش، ضروری است با برنامه ریزی دقیق سالانه و بلندمدت با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، نسبت به اجرای اولویت‌های راهبردی در حوزه ورزش و جوانان در استان اقدام کنید.

آشوری با بیان اینکه از حوزه ورزش و جوانان به عنوان یک اولویت مهم حمایت خواهم کرد، تصریح کرد: با برنامه راهبردی درهمه حوزه های ورزش و جوانان و نگاه به سراسر استان و توزیع متعادل امکانات و فضاهای ورزشی نیز می‌بایست انجام شود.

وی با اشاره به اینکه  اجرای عدالت در سطوح ورزشی نقشی بالاتر از مادیات و فراتر از دیگر امکانات را دارد، یادآورشد: بهترین و والاترین ایجاد انگیزه جهت تلاش ورزشکاران، مسئولان، مدیران و مربیان و قهرمانان برای تعالی و پیشرفت و رسیدن به حق خویش بر مبنای قابلیت و کوشش آنان است.

وی در پایان گفت: با تشکیل شورای مشورتی و راهبردی در ورزش و جوانان استان و استفاده از نقطه نظرات و ظرفیت های نخبگان علمی، قهرمانان، ملی پوشان و پیشکسوتان در این شورا استفاده شود.

همچنین مظفر مهری خادمی نسب  در این دیدار اظهار کرد: اکنون مجمع نمایندگان استان ارتباط خوب و تاثیرگذاری با حوزه ورزش و جوانان دارند و این یک فرصت بسیارخوب برای این دو بخش است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با تشکر از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، بسیار پر تلاش و تأثیر گذار هستند و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه ورزش و جوانان هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

خادمی از تعامل مناسب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزارت ورزش و جوانان گفت و ابراز امیدواری کرد: با حمایت عملی نمایندگان مجلس در سال آینده، شاهد شکوفایی بیشتر ورزش استان در کشور باشیم.

وی بیان کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی، نگاه عدالت محورانه به همه ابعاد درحوزه قهرمانی، همگانی، توزیع امکانات و تجهیزات ورزشی و همچنین توجه به ورزش بانوان، سازمان‌های مردم نهاد و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در سراسر استان خواهیم داشت. 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان تصریح کرد: باتلاش مضاعف و با همکاری هیات‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان، باشگاه های ورزشی و مردم نجیب استان در جهت پیشبرد اهداف  ورزش و جوانان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ورزش و جوانان استان حوزه ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!