Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@10:12:06 GMT

اقدامات سازمان تاکسیرانی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۶۱۰۹

اقدامات سازمان تاکسیرانی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اسماعیل بیگی هدف از این اقدامات را تسهیل در تردد شهروندان از مبادی تا مقاصد مد نظرشان و ممانعت از ایجاد ترافیک سنگین عنوان کرد و گفت: مطابق سنوات گذشته دفاتر تاکسیرانی مناطق ۲۲ گانه در ایام انتهایی سال در آماده باش کامل هستند و نظارت ویژه بر عملکرد تاکسیران‌ها مطابق نوبت کاری‌های موجود به منظور سرویس رسانی مضاعف و مطلوب به شهروندان در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط خاص روزهای پایانی اسفندماه و لزوم آمادگی کامل تمامی کارکنان سازمان و شرکت‌های خصوصی زیرمجموعه، اقدام‌های متعددی به منظور تأمین رفاه پایتخت نشینان مد نظر قرار گرفته که از آن جمله می‌توان به تشکیل جلسات با معاونین حمل و نقل و ترافیک مناطق و پلیس راهور مناطق ۲۲ گانه در خصوص همکاری هرچه بیشتر در این ایام و استفاده از ظرفیت عوامل پلیس راهور اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از تشکیل جلسه با ناظرین خطوط به منظور آمادگی هر چه بیشتر، هماهنگی و همکاری کامل در این ایام برای حضور بموقع رانندگان در خطوط، پیش بینی و نوبت کاری‌های مورد نیاز خودروهای ون و سواری برای خدمت رسانی به موقع در پایانه‌ها و خطوط پر مسافر، رصد وضعیت آب وهوای از طریق سایت‌های معتبر با هدف آمادگی هرچه بیشتر، شناسایی و پیگیری و برخورد با تاکسی‌های غایب، حضور کارکنان مناطق و شرکت‌های خصوصی در ابتدای صبح و عصر در سطح مناطق و استقرار در محل‌های از پیش تعیین شده، حضور مداوم مسئول مرکز پیام و عوامل نظارتی به منظور کنترل و نظارت بر موضوعات مرتبط در سطح شهر و نیز استقرار عوامل گشت در مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان، به عنوان دیگر اقدام‌های در نظر گرفته شده به این منظور سخن گفت.

بر این اساس حضور حداکثری عوامل شرکت‌های خصوصی زیر مجموعه با هدف نظارت مستمر بر عملکرد خطوط، رصد عملکرد خطوط در راستای کاهش زمان انتظار مسافر به ویژه در زمان‌های اوج ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی، حضور و نظارت پرسنل مناطق ۲۲ گانه و مدیران ستادی (با توجه به آماده باش اعلامی) تا زمان برطرف شدن کامل ازدحام مسافر در کلیه خطوط سطح شهر، اجرا و نظارت کامل بر طرح فاصله گذاری اجتماعی در اماکن اعم از داخل خودروهای تاکسی، نظارت کامل بر استفاده از ماسک توسط تاکسیران‌ها، مسافران و تمامی کارکنان عملیات و دفتری مناطق، مسافران موجود در ایستگاه‌های تاکسی، داخل دفاتر تاکسیرانی و … از دیگر اقدامات این سازمان در روزهای انتهایی سال جاری به شمار می‌رود.

کد خبر 5444686

منبع: مهر

کلیدواژه: تاکسیرانی حمل و نقل پلیس راهور شهرداری تهران شورای شهر تهران ترافیک گردشگری علیرضا زاکانی شهر تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس فتا دادستانی تهران پلیس راهور آموزش و پرورش ذبیح الله خداییان اردوهای راهیان نور شهرداری منطقه 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات خط‌کشی محوری معابر مناطق ۵گانه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی خلیل‌وند بیان کرد: این عملیات که شامل خط‌کشی‌های خطوط ممتد و منقطع در معابر بوده در خیابان‌های نبوت، شهید سلطانی، تقاطع غیرهمسطح شورا و شهید بهشتی، حجت‌الاسلام حسنی، عمار، شفا، حج، مدنی، تعاون، محراب، شهید یوسفی، شهدا، آهندوست و بلوار شهید باهنر انجام شده است.

وی افزود: عرض خط‌کشی‌‌های طولی و فاصله پر و خالی آنها در معابر مختلف، بر حسب موقعیت و سرعت طرح معبر متفاوت بوده بطوری که هرچه درجه عملکرد معبر بالاتر رود، عرض خطوط و فاصله پر و خالی آنها افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • تداوم عملیات خط‌کشی محوری معابر مناطق ۵گانه ارومیه
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود