Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از حضور نیروهای جهادی در قالب 15 هزار نفر روز کار برای خدمت رسانی به مردم به ویژه مردم مناطق محروم در ایام نوروز در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا از خوزستان، سرهنگ یونس زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اردوی نورزی جهادگران در راستای محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشور در طرح بهار_ خدمت آغاز عزیمت نیروهای جهادی به مناطق محروم در نوروز 1401  گفت: قرارگاه های جهادی در خوزستان با محوریت بسیج سازندگی 4 قرارگاه فرعی که هرکدام چند شهرستان را تحت پوشش قرار می دهد و یک قرارگاه مرکزی برای جهادگران میهمان از سایر استان ها تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ زبیدی عنوان داشت: در این قرارگاه ها نیروهای جهادگر در قالب 150 گروه از 25 اسفند ماه اردوی جهادی نوروزی  خود را آغاز می کنند.

وی به عرصه هایی که نیروهای جهادی قصد خدمت رسانی به مردم مناطق محروم در سطح استان را دارند تاکید کرد و گفت: گروه های جهادی در عرصه بسیج آبرسانی، مبارزه با ریزگردها و نهال کاری، بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا، ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد، احداث 20 مدرسه در مناطق محروم و روستاها برای جایگزینی مدارس سنگی، ویزیت و درمان رایگان بیماران و ساخت مسجد و انجام کارهای فرهنگی در روستاهای اندیکا اقدام خواهند داشت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در ادامه عنوان کرد: گروه های جهادی از دل مردم برای خدمت به مردم برخاسته اند، گروه های جهادی بسیج محلات، بسیج طلاب، بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و دیگر اقشار بسیج از اواخر اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی تعطیلات خود را در کنار مردم مناطق محروم و برای خدمت رسانی به هم نوعان خود می گذرانند.

 

سرهنگ زبیدی گفت: مناطق هدف خدمات جهادی مناطق محروم سطح استان، مناطق زلزله زده اندیکا، مناطق محروم و سیل زده، شهرستان ها و روستاهای که با تنش آبی مواجه هستند و مناطق دور دست و صعب العبور که خدمات درمانی در دسترس ندارند است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بسیج رسانه خوزستان مناطق محروم بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز