Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:30:07 GMT

یک هزار و ۲۰۰ تخت به ظرفیت هتل های کیش اضافه می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۶۵۸۲

یک هزار و ۲۰۰ تخت به ظرفیت هتل های کیش اضافه می شود

مسیح اله صفا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این هتل ها شامل پالاس و امیر کبیر است که هم اکنون در حال تجهیر اتاق ها و اتمام سیم کشی هستند که در ایام نوروز فعالیت خود را همزمان با سفرهای نوروزی آغاز می کنند.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این هتل ها تعداد مراکز اقامتی این جزیره به ۵۰ هتل فعال و تعداد اتاق ها به پنج هزار و ۲۲۰ مورد و تعداد تخت ها نیز به ۱۹ هزار تخت می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفا با اشاره به اینکه اشتغالزایی این هتل ها ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم است افزود: با بهره برداری از این طرح ها تعداد اشتغال ایجاد شده در تمام ۵۰ هتل فعال جزیره به ۶ هزار و ۳۰۰ نفر می رسد.

وی یادآور شد: همچنین در جزیره کیش هم اکنون ۶۰ هتل در دست احداث است که با بهره برداری از آنها ظرفیت بخش هتلداری شامل تعداد تخت، اتاق و اشتغال مستقیم آن به ۲ برابر وضعیت فعلی افزایش پیدا خواهد کرد.

۵۰ هتل فعال جزیره کیش شامل ۱۳ هتل پنج ستاره، ۱۴ هتل چهار ستاره،۱۳ هتل سه ستاره و چهار هتل ۲ ستاره در جزیره کیش فعال است.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع شده و حدود ۵۰ نفر در آن ساکن هستند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

برچسب‌ها گردشگری کیش جزیره کیش هرمزگان هتل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری کیش جزیره کیش گردشگری کیش جزیره کیش هرمزگان هتل جزیره کیش هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران

دریافت 55 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جزیره هرمز تاریخ بلند بالایی دارد اما شکوه این جزیره با حضور پرتغالی‌ها در منطقه رو به فراموشی سپرده شد.

جزیره هرمز پایگاه مهم تجارت دریاییِ منطقه بوده و همین امر پرتغالی‌ها را از آن سوی دنیا به خلیج‌فارس کشاند، در آن دوران شهدای زیادی تقدیم دفاع از جزایر شد اما متأسفانه نام و نشان زیادی از آن‌ها باقی نمانده است.

یکی از این بزرگ مردان جاویدالاثر خواجه عطا است که در گزارش زیر در رابطه با آن سخن به میان آورده‌ایم.

کد خبر 6089408

دیگر خبرها

  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی