Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@20:54:31 GMT

مهلت طرح بخشودگی معوقات دانشجویان تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۶۵۸۶

مهلت طرح بخشودگی معوقات دانشجویان تمدید شد

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، از تمدید طرح بخشودگی معوقات دانشجویان و دانش‌آموختگان بدهکار تا پایان اسفندماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صمد حاج جباری درباره تمدید طرح بخشودگی معوقات دانشجویان و دانش آموختگان بدهکار به صندوق رفاه دانشجویان، تاکید کرد: این مهلت از ۱۲ بهمن ماه آغاز و تا سه شنبه ۱۰ اسفندماه تمدید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه عید نوروز را که یکی از اعیاد مهم ایرانیان محسوب می‌شود، در پیش داریم، به دانش آموختگان بدهکاری که از این بازه زمانی جاماندند، مهلت داده شد تا پایان اسفندماه نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه طرح بخشودگی جرایم دانش آموختگان بدهکار در ایام نوروز ادامه نمی‌یابد، خاطرنشان کرد: این طرح هر سال برای حمایت از دانش آموختگان و دانشجویان برگزار می‌شود. دانش آموختگانی که در زمان مقرر بدهی خود را پرداخت کنند شامل تسهیلاتی از جمله بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم با پرداخت کل بدهی، بخشودگی ۵۰ درصدی جرایم با پرداخت اقساط معوق و تقسیط مجدد مانده بدهی به تاریخ روز با پرداخت بدهی معوقِ سر رسید شده، می‌شود.

حاج جباری درباره طرح بخشودگی ویژه دانشجویان، تاکید کرد: تقسیط مانده بدهی به تاریخ روز با پرداخت بدهی‌های نقدی شامل ودیعه مسکن و خوابگاه و همچنین بخشودگی ۱۰۰ درصدی کارمزد وام دانشجویی با پرداخت یک‌جای کل بدهی قبل از پایان دوره تنفس ۹ ماهه برای دانشجویان بدهکار در نظر گرفته شده است.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: دانش آموختگانی که تا پایان مهلت مقرر معوقات را پرداخت کنند، مشمول جریمه نمی‌شوند. صندوق رفاه دانشجویان از این دانش آموختگان حمایت می‌کند و سخت گیری به عمل نمی‌آورد.

بعد از اتمام تحصیل و سنوات برای دانشجویان دفترچه پرداخت اقساط صادر می‌شود که بر اساس مبلغ وام، برنامه زمان بندی برای پرداخت میزان بدهی دانش آموختگان در نظر گرفته می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معوقات دانشجویان صندوق رفاه دانشجویی تمدید مهلت صندوق رفاه دانشجویان دانش آموختگان بدهکار طرح بخشودگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی

پاکستان مهلت اعتبار کارت ویژه مهاجرین افغانستانی (POR) را تا دهم ماه تیر تمدید کرد.

پناهجویان با تمدید مهلت این کارت می‌توانند به آموزش، خدمات بانکی و مرااقبت‌های بهداشتی دسترسی داشته باشند.

این درحالی است که دولت اسلام‌آباد مرحله دوم اخراج مهاجرین را از دو هفته قبل آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد