Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@10:36:54 GMT

هجوم عرضه‌ کنندگان به صفوف فروش بورس امروز

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۶۸۳۰

هجوم عرضه‌ کنندگان به صفوف فروش بورس امروز

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۷۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «انرژی۱»، «غدشت» و «شپلی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام انرژی۱، ۴۴میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شلرد»، «جوین» و «وسالت» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۲۷میلیارد تومان (۷۱درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۱۴۲میلیارد تومان (۵۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در چهار نماد و حجم صف‌های فروش در ۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف گروه توسعه هنر ایران (وهنر) به چهار درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۴میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۱۷میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «زراعت و خدمات وابسته» با تقاضای خرید ۲۲میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط ۰۹:۳۴:۲۷ افت ۱۰هزار واحدی شاخص کل بورس در ۳۰دقیقه آغازین معاملات ۱۴:۰۴:۲۹ تداوم صدرنشینی شتران در معاملات برتر، در آخرین روز معاملاتی هفته ۱۲:۵۱:۳۶ نمادهای شیمیایی بیشترین خروج پول حقیقی بورس امروز را رقم زدند ۱۰:۵۸:۰۳ صعود هشت هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان نیمه اول معاملات ۱۳:۴۵:۴۴ کاهش ارزش کل معاملات بورس امروز در پی افت شاخص کل ۱۲:۴۹:۱۵ چرخش روند معاملات بورس امروز به سوی حقوقی ها

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه بورس امروز بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۰۲۰.۴۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۸۶۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۰,۹۴۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۲,۶۷۳.۳۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۱۴۴,۲۸۳.۸۰۰ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748262

دیگر خبرها

  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • بورس در سکوت
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی