Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، کمیسیون های تخصصی مجلس  این هفته از روز شنبه تا سه شنبه جلسات خود را برگزار می کنند.

اعضای کمیسیون فرهنگی در آخرین جلسه سال ۱۴۰۰  که روز یکشنبه ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود در خصوص اعتبارات حوزه فرهنگ سال۱۴۰۱ رایزنی می‌کنند. همچنین رای گیری برای انتخابات اعضای هیات تحقیق و تفحص از درآمدها، هزینه کرد و مدیریت شرکت سیاحتی علیصدر و نحوه مدیریت غار علیصدر  از دیگر برنامه های این کمیسیون در روز یکشنبه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی  در دستور کار کمیسیون بهداشت

اعضای کمیسیون بهداشت فردا یکشنبه نشست مشترکی با رئیس و معاونان سازمان نظام‌پزشکی کشور برگزار خواهدکرد. همچنین طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی و ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات درمانی در نشست  این کمیسیون بررسی می شود.

کمیسیون حقوقی و قضایی: بررسی لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن و مجازات عبور دهندگان غیرمجاز افراد از مرزهای کشور

 کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی  در روز یکشنبه طرح حمایت از مالکیت صنعتی (اعاده شده از شورای نگهبان) را بررسی می‌کند و در روز سه شنبه جمع‌بندی مصوبات  این کمیسیون در مورد لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن و مجازات عبور دهندگان غیرمجاز افراد از مرزهای کشور بررسی می شود.

بررسی طرح اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار روی میز کمیسیون صنایع مجلس

کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز یکشنبه (۲۲ اسفند ماه) ادامه بررسی طرح اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار با رویکرد توسعه، تولید و نظارت بر کالاهای پایه‌ای با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط و نمایندگان مرکز پژوهش‌ها بررسی می کنند وهمچنین بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) و کلیه شرکت‌های وابسته دستورکار اعضای کمیسیون صنایع و معادن در روز سه‌شنبه(۲۴ اسفند ماه) خواهد بود.

وزیر صمت  در کمیسیون اقتصادی حضور می یابد

اعضای کمیسیون اقتصادی روز یکشنبه(۲۲ اسفند ماه) میزبان «سید رضا فاطمی امین»  وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی خواهند بود تا فاطمی امین درباره آخرین وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی و غیراساسی و همچنین بازار شب عید توضیحات لازم را ارائه دهد.

وزیر کشور برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون شوراها می رود

احمد وحیدی وزیر کشور  روز یکشنبه به  کمیسیون امور داخلی کشور خواهد رفت تا به سوالات ۱۹ نفر از نمایندگان پاسخ دهد.جمع بندی شور دوم طرح اصلاح موادی از انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها  از دیگر برنامه های کمیسیون شوراها در این هفته خواهد بود.

کمیسیون اجتماعی: بررسی وضعیت مناطق آزاد با حضور سعید محمد

کمیسیون اجتماعی در این هفته روز یکشنبه با حضور سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی مسائل و مشکلات مرتبط با مناطق آزاد را مورد بررسی قرار می دهد و در جلسه دیگری با بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با حضور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی این موضوع را  در دستور کار خود دارد.

برچسب‌ها ایمیدرو کمیسیون صنایع و معادن سید رضا فاطمی امین سازمان نظام پزشکی کشور صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایمیدرو کمیسیون صنایع و معادن سید رضا فاطمی امین ایمیدرو کمیسیون صنایع و معادن سید رضا فاطمی امین سازمان نظام پزشکی کشور صمت اعضای کمیسیون کمیسیون صنایع روز یکشنبه فاطمی امین بررسی طرح طرح اصلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، از یک طرف تیک تاک خبر از عملیات انتحاری در بازار آمریکا می‌دهد و پیشروی برند هواوی باعت شده تا جنگ تراشه‌ها بین واشنگتن و پکن بالا بگیرد. شرکت مادر اپلیکیشن تیک‌تاک خبر داده که در در بدترین سناریو، این اپلیکیشن را در آمریکا تعطیل میکند تا اینکه آن را به یک خریدار بالقوه آمریکایی بفروشند.

مدیرعامل تیک‌تاک می‌گوید: تصمیم داریم در مبارزه حقوقی علیه قانونی که توسط رئیس جمهور آمریکا امضا شده و برنامه ویدئوی کوتاه محبوب ۱۷۰ میلیون آمریکایی را ممنوع می‌کند، پیروز شویم. از سوی دیگر تحیقیق‌ها نشان می‌دهد: جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی، مجهز به مدلی از پردازنده پیشرفته ساخت چین هستند که توانایی این شرکت چینی برای حفظ تولید تراشه جنجالی را منعکس کرد. بر اساس گزارش بلومبرگ، برای هواوی، این گام دیگری به سوی بازسازی کسب و کاری است که با تحریم‌های دوران ترامپ، نابود شد.

این شرکت از نظر سهم بازار چین در سه ماهه اول امسال، با اپل برابری کرد که نشان دهنده ضعیف شدن سهم سازنده آیفون در این بازار طی ماههای اخیر بوده است. خبر دیگر اینکه بنیان‌گذار چینی برند شیائومی خبر داده که بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است. رویترز گزارش داده که این اقدام شیائومی به جنگ قیمت خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی جهان دامن می‌زند.

اما به بازار انرژی دنیای نگاه کنید که وزارت اقتصاد روسیه اعلام کرده، صادرات گاز طبیعی مایع این کشور ممکن است در چهار سال آینده، متوقف شود. برخی گزارش‌ها هم حکایت از آن دارد که هیچ کشور غربی مهمی در میان شرکای تجاری اصلی روسیه باقی نمانده و آلمان با مبادلات تجاری 12 میلیارد دلاری، دیگر یکی از پنج کشور برتر جهان نیست و چین، هند قدرت های نوظهور هستند.

کد خبر 847318 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تکنولوژی (فناوری) تکنولوژی (فناوری) - دیجیتال کامپیوتر - تراشه

دیگر خبرها

  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • بازدید عمومی نمایشگاه ایران اکسپو از روز یکشنبه آغاز می‌شود؛ نمایشگاه اکسپو چند روز است؟!
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان