Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بحبوحه افزایش موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ مقامات چین دستور قرنطینه ۹ میلیون نفر از ساکنان شهر چانگچون را صادر کردند.

به گزارش ایسنا، مقامات چین روز گذشته (جمعه) اعلام کردند: با توجه به افزایش موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در شهر چانگچون واقع در شمال شرق این کشور ۹ میلیون نفر از ساکنان این منطقه قرنطینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (شنبه) نیز بیش از ۱۵۰۰ مورد جدید بومی ابتلا به کرونا در چین گزارش شد که بیشترین میزان از زمان شیوع اولیه بیماری در سراسر این کشور از سال ۲۰۲۰ است. همچنین شیوع سویه اُمیکرون موجب شده تا شهرهای بیشتری به تشدید محدودیتهای کرونایی اقدام کنند.

تعداد موارد روزانه ابتلا به کرونا در چین روز گذشته برای اولین بار طی دو سال از ۱۰۰۰ مورد فراتر رفت.

به گزارش هندوستان تایمز، ساکنان موظف هستند در خانه بمانند و در سه مرحله تست گسترده کرونا شرکت کنند. همچنین فعالیت مشاغل غیر ضروری تعطیل شده و تردد وسایل حمل و نقل با محدودیت مواجه شده است. مقامات شهر چانگچون به همه مشاغل غیر ضروری دستور داده که فعالیت خود را متوقف کنند و ساکنان را از ترک مجتمع های مسکونی به دلایل غیر ضروری منع کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چین قرنطینه کروناویروس کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد

یونس احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته محصولات مختلفی از جمله انواع گوشت قرمز، گوشت مرغ، خوراک ماهی و دنبه گوسفندی در مجموع به وزن یک هزار و ۷۷۹ تن و ۱۵ هزار قطعه ماهی زینتی به کشور عراق تحت نظارت کارشناسان قرنطینه دامی مستقر در مرز بین اللملی شهید سلیمانی مهران به کشور عراق صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون مقدار ۷۲۵ تن تخم مرغ خوراکی و ۲هزار قطعه ماهی زینتی تحت نظارت واحد قرنطینه دامپزشکی به کشور عراق صادر گردیده است.

وی اظهار کرد: لازم به توضیح است صادرات هر گونه محصولات و فرآورده های دامی منوط به اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی از استان های مبدا است.

وی افزود: کارشناسان دامپزشکی مسئولیتی در قبال صادرات محموله های بدون مجوز بهداشتی ندارند.

کد خبر 6093356

دیگر خبرها

  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان