Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:30:41 GMT

تولید سالانه ۴۰ تن عسل در فامنین

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۷۸۲۹

تولید سالانه ۴۰ تن عسل در فامنین

ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین با بیان اینکه سالانه بیش از ۴۰ تن عسل در این شهرستان تولید می‌شود، گفت: ۶۱ بهره‌بردار و پرورش‌دهنده زنبور عسل در فامنین فعالیت می‌کنند.

جعفر کاویانی‌دلشاد در گفت‌وگو با ایسنا، مراتع فامنین را ۵۷ هزار و ۱۴۲ هکتار عنوان کرد و گفت: این مراتع ۶ درصد وسعت مراتع استان را به خود اختصاص می‌دهند، علاوه بر این سطح زیر کشت شهرستان حدود ۵۳ هزار هکتار است که این میزان ۷ درصد سطح زیر کشت استان را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کشاورزی و دامپروری مشاغل اصلی این شهرستان محسوب می‌شود، اظهار کرد: در فامنین پنج هزار و ۳۱۵ بهره‌بردار کشاورز فعالیت می‌کنند.

کاویانی‌دلشاد ضمن اشاره به بازدید از اقلام اساسی و تنظیم بازار، مطرح کرد: بازرسی‌ها در اولویت بوده به طوری که ماه گذشته ۴۵۰ مورد بازرسی در شهرستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه جلسات مداوم برای ارائه هر چه بیشتر و بهتر اقلام اساسی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: تعداد تخلفات انجام شده ۲۴ مورد است و جریمه واحدهای متخلف نیز دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جهاد كشاورزي تولید عسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • پلمب سه خط تولید سوسیس و کالباس در قم