Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@02:54:35 GMT

گریم جالب تام هنکس در نقش پدر ژپتو

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۷۹۰۸

گریم جالب تام هنکس در نقش پدر ژپتو

ایران اکونومیست-سازندگان فیلم لاو – اکشن «پینوکیو»، از نخستین تصویر تام هنکس که در این فیلم در نقش پدر ژپتو ایفای نقش می‌کند، رونمایی کرده‌اند.

سینمااکسپرس نوشت: سازندگان فیلم لاو – اکشن «پینوکیو»، از نخستین تصویر تام هنکس که در این فیلم در نقش پدر ژپتو ایفای نقش می‌کند، رونمایی کرده‌اند. در این تصویر تام هنکس با موهای مجعد خاکستری و سبیل پرپشت درحالی‌که نگاهی متفکرانه به پینوکیو دارد، دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تام هنکس در این تصویر به هیچ‌وجه قابل بازشناسایی نیست و گریم وی به‌نحوی استادانه انجام گرفته که بیننده تصور می‌کنند در حال دیدن پدر ژپتوی واقعی است.

 

این فلیم فانتزی که پیش‌تر نسخه‌های کارتونی و سینمایی زیادی از آن ساخته شده توسط رابرت زمیکس ساخته می‌شود و نگارش فیلمنامه این فیلم را نیز زمیکس و کریس ویتز برعهده دارند. این فیلم از تولیدات متاخر دیزنی و نسخه‌ای بازسازی شده از فیلمی به همین نام ساخته ۱۹۴۰ است.

نسخه ۱۹۴۰ این فیلم نیز با اقتباس از کتاب ماجراهای پینوکیو اثر کارلو کولودی، نویسنده ایتالیایی ساخته شده است. در این فیلم تام هنکس، سینتیا اوریو و لوک اوانز نقش‌آفرینی خواهند کرد. بنجامین ایوان اینورث، جوزف گوردون لویت، کیاگان مایکل کی و لوراین براکو نیز صداپیشگان فیلم پینوکیوی۲۰۲۲ هستند.

 

فیلم پینوکیو قرار است در ماه سپتامبر سال‌ جاری میلادی اکران شود. در این فیلم بنجامین ایسنورث نقش صداپیشه تام هنکس را ایفا می‌کند. سینتیا اوریو بازیگری که نامزدی جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد نیز در فیلم جدید پینوکیو ایفاگر نقش «پری آبی» است. شخصیت جدیدی به نام سوفیا نیز به این فیلم افزوده شده که نقشش را لوراین براکو بازی می‌کند. کیگان مایکل کی نیز در نقش «جان صادق» بازی خواهد کرد. لوک ایوانز هم نقش درشکه‌چی را عهده‌دار خواهد بود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تام هنکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» مورد استقبال مخاطبان، هنرمندان و چهره‌های فرهنگی قرار گرفت و توانست عنوان پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه را در میان ۱۰ بسته اکران شده در «هنر و تجربه» را از آن خود کند.

بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» که شامل ۵ فیلم کوتاه «مورس» ساخته روناک جعفری، «اسپاسم» ساخته صحرا اسدالهی، «نفس نکش» ساخته میلاد نسیم سبحان، «رویای نیمه‌جان» ساخته آرمین اعتمادی و «گوشت تلخ» ساخته فرید حاجی است.

در گروه سینمایی «هنر و تجربه» (از سال ۹۸ تاکنون) بسته ۵ فیلم کوتاه «یلدای کوتاه»، بسته ۶ فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه در یک قرن»، بسته ۶ فیلم کوتاه «بازگشت کوتاه»، بسته ۵ فیلم کوتاه «وضعیت قرمز»، بسته ۵ فیلم کوتاه «پنجِ گان کوتاه»، بسته ۵ فیلم کوتاه «یک سانس؛ چند رویا»، بسته ۵ فیلم کوتاه «ژانر وحشت» و بسته ۶ فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» پیش از این اکران شده بود.

گروه سینمایی «هنر و تجربه» به پیشنهاد و استقبال فیلمسازان جوان حوزه فیلم کوتاه از سال گذشته تاکنون اکران ۲۱ فیلم کوتاه را در کارنامه خود ثبت کرده است.

بلیت‌فروشی بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» در سامانه‌های بلیت‌فروشی سینماتیکت، ایران تیک، آی تیکت و گیشه هفت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6090042

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • تصویر جالب از خیابان فلسطین ۷۷ سال قبل
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود