Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:15:05 GMT

بیست و یکمین مدافع سلامت کرمانشاه آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۷۹۴۹

بیست و یکمین مدافع سلامت کرمانشاه آسمانی شد

به گزارش ایرنا، محمدی که به علت کرونا چند روز پیش در بیمارستان بستری شده بود، روز جمعه جان خود را در راه خدمت به مردم فدا کرد.

سرپرست دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه به همین مناسبت در پیامی اعلام کرد: خبر عروج همکار ارجمند مدافع سلامت، مرحوم شاپور محمدی از همکاران زحمتکش و گرامی بیمارستان امام خمینی (ره) که پس از ابتلا به کرونا و بستری شدن در بیمارستان درگذشت، موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب و همکاران خانواده بزرگ دانشگاه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر « قباد محمدی» افزود: در تداوم این دفاع جانانه که بیش از ۲ سال به طول انجامیده است، رنج‌های بسیاری بر کارکنان حوزه های بهداشت و درمان تحمیل شد. آنان علاوه بر اینکه روزانه شاهد رنجوری، بیماری و مرگ مددجویان بوده و لطمات و صدمات جسمی و روحی فراوانی را متحمل شدند، همکاران عزیز و سرمایه های نظام سلامت استان را نیز از دست دادند و این سختی مبارزه با کرونا را دوچندان کرد.

وی اظهار داشت: فوت این همکار گرامی در آستانه بهار و نوروز، حقیقتا جانکاه و سخت است و امیدوارم خداوند به بازماندگان و همکاران نزدیک ایشان صبر و شکیبایی عطا فرموده و آن عزیز از دست رفته را مورد عنایت و رحمت خود قرار دهد.

به گزارش ایرنا، مجموع جان‌باختگان کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به سه هزار و ۷۵ نفر رسیده است.

۲۸۴ نفر هم اکنون در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند که از این تعداد ۱۰۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۱۷ نفر آنها وخیم است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهدای مدافع سلامت کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهدای مدافع سلامت کرمانشاه ویروس کرونا شهدای مدافع سلامت کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

رضا تحویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند.

کد خبر 6088321

دیگر خبرها

  • جزئیات و زمان بیست و یکمین حراج شمش طلا اعلام شد
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا