Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هشتمین و آخرین روز از بازی‌های پارالمپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲، ابوالفضل خطیبی نماینده کشورمان در رشته صحرانوردی ماده دوازده و نیم کیلومتر به مصاف حریفان رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک،خطیبی در نهایت با ثبت رکورد ۴۴ دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۷ صدم ثانیه در جایگاه بیستم قرار گرفت و پرونده رقابت نمایندگان ایران در دوره از بازی‌های زمستانی بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان ایران با نام جانباز و آزاده شهید ” سرلشگر حسین لشگری” و با چهار ورزشکار در دو رشته پارا اسنوبرد و صحرانوردی در این مسابقات حضور داشت و نتایج زیر بدست آمد:

رشته صحرانوردی:

الهه قلی فلاح، تنها نماینده ایران در بخش نابینایان، در رشته پارا صحرانوردی، ماده سرعتی با رکورد ۷ دقیقه و ۹ ثانیه و ۴۵ صدم ثانیه در جایگاه دهم ایستاد.

ابوالفضل خطیبی دیگر نماینده ایران در رشته پارا صحرانوردی، ماده سرعتی، با رکورد ۳ دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۷۱ صدم ثانیه در جایگاه بیست و سوم قرار گرفت و در رقابت‌های دوازده و نیم کیلومتر نیز بیستم شد.

رشته پارا اسنوبرد:

صدیقه روزبه با رکورد ۳ دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۴۹ صدم ثانیه در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و حسین سولقانی نیز با رکورد یک دقیقه و ۲۹ ثانیه و ۳۱ صدم ثانیه در جایگاه بیست و پنجم قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارالمپیک صحرانوردی صدم ثانیه در جایگاه قرار گرفت رشته پارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خلاصه مهمترین خبر‌های استان از جمله خبر‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی نقاط مختلف استان را ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است