Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: پیروزی آینده در گرو دو چیز است، اول عملکرد دولت، عملکرد مجلس، عملکرد شوراها و بعد سازمان یافتگی نیروهای انقلابی در یک شبکه گسترده وحدت بخش و جامعی که ما این شبکه را همان شورای ائتلاف می دانیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ششمین کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: از کسانی هستم که از روز اول تاسیس جمعیت رهپویان که به عنوان یک جوانه جدید در فضای انقلاب شروع به کار کرد، با این تشکل آشنایی داشته و همیشه به این مجموعه به عنوان یک تشکل انقلابی نگاه کرده ام و مواضع اصولی این جمعیت در دفاع از انقلاب اسلامی را تحسین کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در تشکل های متعددی که همه به خانواده انقلاب تعلق دارند، و همه ولایی و پیرو خط امام و رهبری هستند، باید همه بدانیم هیچ تشکلی به تنهایی نمی تواند در عرصه سیاسی موفقیتی حاصل کند

حدادعادل تاکید کرد: ما اگر توفیقی داریم این توفیق در پرتو وحدت ما است، و این همان آرمانی است که در شورای ائتلاف دنبال می کنیم، و جمعیت رهپویان یکی از اضلاع ثابت و موثر این شورا تاکنون بوده و از این به بعد هم خواهد بود

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه تاکید کرد: پیروزی و موفقیت ما در گرو این است که بدانیم هیچ تشکلی در تنهایی موفق نخواهد شد.

حدادعادل با اشاره به این نکته که در کشوری که سرنوشت حکومت، چه ریاست جمهوری و چه مجلس و چه شوراهای شهر با رای گیری و نظر مردم معلوم می شود، باید با عنوان یک تشکل سیاسی در عرصه انتخابات ظاهر بشویم، اظهار داشت: باید یک ساز و کاری وجود داشته باشد که از یکسو به مردم برای معرفی نیروهای مناسب کمک کند و از بکسو دیگر به حکومت برای رسیدن به اهداف خودش کمک برساند.

وی با تاکید بر اینکه حتما به یک تشکل سیاسی نیاز داریم، افزود: در حال حاضر به برکت تلاش همه نیروهای دلسوخته انقلاب از جمله یاران ما در جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، شورای ائتلاف به لطف الهی در چند سال اخیر توانسته اعتماد بخش قابل توجهی از نیروهای به خودش جلب بکند و نامزدهای که برای مجلس و شورای شهر و حتی ریاست جمهور ی و مجلس خبرگان معرفی کرده، اکثریت توانسته اند که رای و نظر مردم را جلب بکنند.

حداد عادل تصریح کرد: شورای ائتلاف باید حفظ و تقویت و گسترش پیدا بکند و اقدامات این تشکل از نظر اجتماعی و سیاسی تعمیق پیدا کند و خودمان را برای صحنه های آینده باید آماده بکنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نمی توانیم پیروزی یکی و دو سال گذشته را تضمینی برای پیروزی در آینده بدانیم، افزود: پیروزی آینده در گرو دو چیز است، اول عملکرد دولت، عملکرد مجلس، عملکرد شوراها و بعد سازمان یافتگی نیروهای انقلابی در یک شبکه گسترده وحدت بخش و جامعی که ما این شبکه را همان شورای ائتلاف می دانیم.

وی در پایان نیز ابراز امیداوری کرد که هم دولت، مجلس و شوراها در خدمت به مردم موفق باشند و شورای ائتلاف نیز در سازماندهی نیروهای انقلابی برای آینده گام های خوبی را بردارد.

انتخابات شورای مرکزی رهپویان از مصادیق چرخش نخبگان و آموزش رسم مدیریت کار تشکیلاتی است/ تشکل‌های انقلابی در تحقق گفتمان‌های مطرح شده توسط رهبری موفق عمل نکردند/ تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی برای کادرسازی در عرصه داخلی و بین المللی باید مورد توجه قرار بگیرد

مجتبی شاکری نیز در ششمین کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات شورای مرکزی رهپویان از مصادیق چرخش نخبگان، آموزش رسم میدان داری و مدیریت کار تشکیلاتی برای اعضای جدید آن محسوب می‌شود.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه عنصر نظم یکی از دلایل اثبات لزوم کار تشکیلاتی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، براساس اعتقاد به نظم و منسجم شدن بر گرد شعار‌ها و آرمان هایش شکل گرفت، ولی در حال حاضر بیشتر و دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر از ابتدای انقلاب به کار تشکیلاتی و نظم در عرصه سیاسی نیاز دارد.

وی با با بیان اینکه در قبل از انقلاب تشکل‌های انقلابی، تنها یک میدان مبارزه یعنی مقابله با عنصری مثل پهلوی داشتند افزود: در حال حاضر با توجه به نزدکتر شدن انقلاب به آرمان هایش، کار تشکیلاتی ضرورت بیشتر پیدا می‌کند و صورت مسایل پیش روی آن نیز بسیار بیشتر از گذشته شده است.

شاکری افزود: اگر می‌خواهیم در عرصه بین الملل به تمدن اسلامی برسیم، باید تشکل‌های انقلابی بسیاری از نظامات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بین الملی را بیاموزند و بر این موضوعات مسلط و سپس غلبه پیدا کنند.

دبیر کل جمعیت جانبازان تاکید کرد: تشکل‌های انقلابی باید با ارائه برنامه‌های در حوزه حکمرانی، جمهوری اسلامی را به نقطه‌ای برسانند که علاوه بر اداره مناسب جبهه مقاومت و محرومین در جهان، بر نظامات استکباری جهان و ائتلاف‌های خودساخته غربی نیز غلبه کند و در صورت غلبه بر این نظامات فساد است که جمهوری اسلامی به نقطه ظهور خواهد رسید.

وی در ادامه به فعالین سیاسی توصیه کرد که افق نگاه خودشان را از دهه‌های گذشته به سمت افق‌های جدید ببرنند، و بر اساس آن فعالیت سیاسی و انتخاباتی داشته باشد.

شاکری افزود: فعالین سیاسی و تشکل‌های انقلابی باید متناسب با افق‌های پیش رو، تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی برای کادرسازی در عرصه داخلی و بین المللی و حتی مطالعه ساختار‌های کارآمد و تولید گفتمان‌های جدید را مورد توجه ویژه قرار بدهند

دبیر جمعیت جانبازان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در طی بیست سال گذشته حدود شصت گفتمان را مطرح کردند، که تشکل‌های انقلابی علی رغم برخی فعالیت‌ها و موفقیت‌ها در تحقق گفتمان‌های رهبری نتوانسته اند موفقیت مناسبی کسب کرد و اینک جبهه تحول خواهان باید میدان دار و خط مقدم این گفتمان‌ها باشد و آرایش جدید به خود بگیرد.

شاکری افزود: تشکل‌های انقلابی نسبت به آنچه باید باشند و با میدان و نظام مسایل و چالش‌ها و گفتمان‌های که در داخل و حارج از ایران در مقابل او قرار گرفته؛ فاصله دارد و باید این فاصله را کاهش داد.

وی در پایان نیز تاکید کرد که تشکل‌های انقلابی با برنامه‌ها و طرح‌های جدید و عملیاتی از ظرفیت مناسبی که در دولت، مجلس و قوه قضاییه و اقتدار شکل گرفته استفاده کنند و جمهوری اسلامی را به سمت افق‌های بالاتر ببرند.

 

اعضای جدید شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب انتخاب شدند

ششمین کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی (دیروز جمعه ۲۰ اسفند ماه) با دستور جلسه اصلاح اساسنامه، انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسین به صورت مجازی برگزار شد.

نتایج انتخابات شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
۱. مالک شریعتی نیاسر
۲. نورالدین قدیمی گزاز
۳. پرویز سروری
۴. محمد جواد خوشرو
۵. داود طاعتی
۶. سیدمحمود سیف الحسینی
۷. بهزاد زارع
۸. مهدی جهانتیغی
۹. عباس کیانی
۱۰. علیرضا نادعلی
۱۱. قائم شریعتی
۱۲. علی شمسی پور
۱۳. فاطمه قاسم پور
۱۴. حسین امامی راد
۱۵. حبیب اله احتشامی نیا
۱۶. پرنیان تیرانداز
۱۷. محمد مهدی رحیمی
۱۸. حجت اله فیروزی
۱۹. صغری یکه زارع
۲۰. سید محمدصادق کاظمی
۲۱. فرید الدین حداد عادل
۲۲. محمد امین بهرامی
۲۳. حسام حبیب اله
۲۴. امیرحسین بهرامی
۲۵. فاطمه صدر
بارزسان:
۱. علیرضا کلاگر
۲. سجاد صفار هرندی
۳. حسین عبادتی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجمع عمومی جمعیت رهپویان نیروهای انقلابی شورای ائتلاف جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تشکل های انقلابی انقلاب اسلامی جمعیت جانبازان نیروهای انقلاب کار تشکیلاتی شورای ائتلاف شورای مرکزی گفتمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل فرحبخش، صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از مسیل های بالادست شهرستان زرند در سیل اخیر اظهار داشت: با توجه به میزان بارش چند روز اخیر، ایجاد برخی مشکلات و تحمیل خسارت‌ها اجتناب ناپذیر است، اما بایستی بررسی کامل صورت گرفته و با شناسایی افراد خسارت دیده و برآورد میزان خسارت ناشی از وقوع سیلاب دستگاه‌های حمایتی، شهروندان و خیرین برای تسکین دردهای آسیب دیدگان تدبیری اتخاذ نمایند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده توسط فرمانداری، شهرداری‌، ادارات و دستگاه‌های مربوطه در مدیریت بحران ستودنی است، افزود: با توجه به اینکه بخش عمده شهر زرند در منطقه سیلابی واقع شده است، شایسته است دستگاه‌های مسئول اقدامات پیشگیرانه مؤثری را از جمله ایجاد حلقه‌های آبخیز داری جهت دفع بحران و مدیریت آن انجام دهند.

وی با بیان اینکه ایجاد حلقه‌های حفاظتی آبخیزداری جدید باید در دستور کار قرار گیرد، خاطر نشان کرد: دستگاه قضائی زرند نیز همواره در حوزه مدیریت بحران و پیشگیری از هر گونه آسیب به جان و مال شهروندان و دفع خطر از شهرستان خود را مسئول دانسته و همواره پشتیبان دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در حوزه مدیریت بحران خواهد بود.

کد خبر 6091073

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است