Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در آیین بهره برداری از خط تولید دستگاه کمباین برداشت برنج یک شرکت تولیدی با اشاره به اینکه مدیرعامل این شرکت یک خانم هستند، گفت: این موضوع نشاندهنده این است که با میدان دهی به بانوان در عرصه های مختلف صنعت، علم و فناوری، کشاورزی آن ها می توانند حضور موثر و موفقی در همه امور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مسئله کشاورزی بسیار مهم و از اولویت های استان است، خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های قطعی استان حرکت از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی مکانیزه و مدرن و سامان اقدامات لازم در راستا است.

استاندار یزد ضمن قدردانی از مجموعه مورد بازدید به جهت حرکت در مسیر دانش بنیان و استفاده از نیروهای توانمند، خاطرنشان کرد: حمایت از توسعه و فعالیت چنین صنایعی در بخش کشاورزی، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حمایت های لازم در حوزه های زیرساختی و تسهیلگری انجام خواهد شد.

این کارخانه ظرفیت تولید سالیانه ۸۰۰ کمباین را دارا بوده و با راه اندازی بخش تولید کمباین، برای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی میبد یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی میبد یزد وزارت جهاد کشاورزی میبد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، نشست هم اندیشی در خصوص ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم، به ریاست مهران فاطمی؛ استاندار یزد و با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با اشاره به نقش نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت یزد، گفت: آموزش و پرورش، بعد از نهاد خانواده مهمترین و مقدس ترین نهاد در کشور است.

وی در ادامه به جایگاه و مقام رفیع معلمین در دین مبین اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته تکریم مقام معلم باید یک خیزش عمومی در راستای تکریم مقام معلم در سطح جامعه شکل گیرد.

فاطمی با بیان اینکه تکریم مقام معلمین باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود، خاطرنشان کرد: تکریم معلمین نباید منحصر به یک هفته خاص باشد بلکه اوج آن باید در این هفته باشد.

استاندار یزد در ادامه به ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم اشاره و بر برگزاری این برنامه ها در شان جامعه فرهنگیان و به بهترین نحو ممکن تاکید کرد.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228789 برچسب‌ها استان یزد دانشگاه فرهنگیان آموزش و پروش وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • متانول به جای صادرات تبدیل به بنزین می شود
  • متانول به‌جای صادرات تبدیل به بنزین می‌شود
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت