Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه بر اساس مقررات روابط حرفه‌ای با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حرکت می‌کنیم، گفت: مقررات و روابط ما فنی و حرفه ای است و نفوذ، ارتباط و تاثیر سیاسی نمی‌تواند روابط ما را از چارچوب قوانین و مقررات آژانس خارج کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد اسلامی جمعه شب در حاشیه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران در راستای تعامل متقابل بود و تلاش ما این است که هرگز اجازه ندهیم دشمن با شیطنت و نفوذ صهیونیست‌ها به ایران اتهام بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری به نقش و تاثیرگذاری ارزش‌های دفاع مقدس در نسل جدید انقلاب اشاره کرد و افزود: صفات، بینش و رویکرد مردم در دفاع مقدس موجب اقتدار کشور و پویایی نهال انقلاب اسلامی است.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه اردوهای کاروان‌های راهیان نور بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس در نسل جدید انقلاب است افزود: روز ملی راهیان نور از این جهت ارزشمند است که هرگز این مکتب به فراموشی سپرده نشود.

وی ادامه داد: تفکر انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس موجب شد به لطف الهی و به همت کسانی که در این دفاع و انقلاب نقش آفرینی کردند امروز به یکی از قدرت‌های دفاعی در منطقه تبدیل شویم.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به پیشرفت کشور در صنعت دفاعی و علوم پایه افزود: با استفاده از پتانسیل‌ و ظرفیت‌های داخلی و با تاسی از مکتب شهدای هسته‌ای، توانایی کشور را در این زمینه افزایش می‌دهیم.

 محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران بعدازظهر جمعه برای شرکت در جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در خرمشهر به استان خوزستان سفر کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهید باکری انرژی ایران انقلاب دفاع مقدس انقلاب اسلامی سازمان انرژی اتمی راهیان نور هشت سال دفاع مقدس رییس جمهور معاون استان خوزستان آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران سازمان انرژی اتمی فنی و حرفه ای رییس سازمان انرژی اتمی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گروسی» به ایران می‌آید

«بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

او  افزود: در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند/ گروسی به ایران می‌آید
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • «گروسی» به ایران می‌آید