Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر پایه مطلب دریافتی شنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس، حجت‌الاسلام‌ دکترحمید مقامی با بیان اینکه برای تحقق جهاد تبیین باید ثبت وقایع تاریخی در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: چنانچه چنین اتفاقی بیفتد، بسیاری از ابهامات مردم به‌ویژه جوانان برطرف می‌شود و به‌نوعی هویت‌سازی شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس ادامه داد: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را یک فریضه ذکر و بر اقدام آن توسط افراد تأکید کرده‌اند.

حجت الاسلام مقامی همچنین بر تأثیر رشد و توسعه شبکه‌های اجتماعی در جهاد تبیین اشاره کرد و یکی از ابزارهای کارآمد در جهاد تبیین را فضای مجازی دانست و اظهار کرد: در جامعه امروزی، اثر تخریبی یک پیام و یا یک کلیپ چنددقیقه‌ای به‌مراتب بیشتر از چندین بمب و موشک است.

وی بیان کرد: باید کمبودها و خلاء‌ها پُر شود و بر این اساس باید دید دشمن کجا و چه مسائلی را نشانه گرفته تا برای همان موضوعات نیز برنامه‌ریزی انجام شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح اندیشه تمدن ساز ویژه استادان گفت: طرح اندیشه تمدن ساز ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با بحث حکمرانی خوب داشته و در خصوص تمدن سازی اسلامی آثار مثبتی دارد.

به گفته این استاد دانشگاه ، موضوع شبهه زدایی و بحث پاسخ به شبهات به‌ویژه در رشته‌های غیر مرتبط با علوم دینی، آثار بسیار مناسبی می‌تواند داشته باشد و این نیاز احساس می‌شود.

وی گفت: نشانه انقلابی بودن مطالعه و آگاهی است، اما مباحث روزمره سبب شده که میزان آگاهی و مطالعه افراد در جامعه حتی قشر دانشجویان و استادان با کاهش مواجه شود و لازم است بیشتر از گذشته بر روی موضوعات احکام، عقاید و اخلاقی کارکرد.

برچسب‌ها جهاد تبیین شیراز دانشگاه فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهاد تبیین شیراز دانشگاه جهاد تبیین شیراز دانشگاه فارس جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب

احمد شهریار، شاعر پاکستانی، تازه‌ترین شعر خود را در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب سرود. - اخبار فرهنگی -

 به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، شعری را منتشر کرد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند. مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، در صفحه ایکس خود نوشت:

غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است، معظم‌له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو را‌ است معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب

در روزهای گذشته جمعی از هنرمندان به استقبال از این غزل رهبر معظم انقلاب رفتند. احمد شهریار، شاعر پاکستانی، نیز تازه‌سروده خود را به این موضوع اختصاص داد که در ادامه می‌خوانید:  

اگر به عشق یقین داری از فنا مگریز

دلیر باش و خطر کن، به هیچ جا مگریز

قسم به خضر که در انتهای این ظلمات

همیشه آبِ حیات است، پس بیا مگریز

تو پورِ حیدری، از دیوِ هفت‌سر مهراس

ز قومِ رستمی از حلقه‌ بلا مگریز 

بسنج با دمِ شمشیر، زورِ دشمن را 

ز غرشِ رجز و هیبتِ صدا مگریز

تو نورِ علم و یقینی و در کنارِ حسین

به قلبِ شب بزن، از خاکِ کربلا مگریز 

دوباره معرکه‌ حق و باطل است اینجا

تویی که مردِ نبردی، به انزوا مگریز

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی از وظایف معاونت پرورشی است
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند