Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمیدی وزیر دادگستری گفت: تخلفات زیادی ممکن است در خرید و فروش اینترنتی اتفاق بیفتد اما این سامانه‌ها می‌تواند اعتماد ایجاد کند. تضمین اجرا و رسیدگی به تخلفات توسط فروشگاه‌ هم امکانی است که برای وزارت صمت فراهم شده تا اجازه بستن سایت فروشگاه‌ را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مفتح معاون بازرگانی داخلی گفت: ما ناگزیر به ایجاد شفافیت هستیم. امیدواریم با تکمیل سامانه جامع تجارت به صورت بر خط تمام شبکه کالا را رصد کنیم و چنین سامانه‌ای در این ساختار هم داشته باشیم.

رهبری گفت: تعرفه داوری بسته به نوع شکایت و‌ مبلغ خرید بین ۲ تا ۲۰ درصد هزینه خرید است که ابتدا از شاکی اخذ می‌شود و در صورت اثبات تخلف از متخلف گرفته می‌شود. هم اکنون ۳۵ داور را به کار گرفتیم که می‌تواند توسعه پیدا کند. از شکایات سوری هم جلوگیری شده است که با استعلام تراکنش پرداخت کنترل می‌شود. برای ثبت شکایت هم می‌توانند به شناسنامه فروشگاه مراجعه کنند.

اصغر جهانگیر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع از جرم قوه قضاییه گفت: هوشمند کردن رسیدگی‌ها یکی از دغدغه‌های قوه قضاییه است که در برنامه ششم توسعه دیده شده است. این اقدامات از ورود پرونده‌های کوچک جلوگیری کرده و به رسیدگی بهتر به پرونده‌های مهم کمک می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان اخبار مرتبط ۱۹:۲۱:۴۵ ادعای وزیر صمت مبنی بر کاهش قیمت ٥٠٠٠ قلم کالا ۲۲:۳۷:۰۱ در چه شرایطی صنعت به وضعیت سال ٩٧ برمی گردد؟ ۰۲:۱۳:۵۴ برای جلوگیری از کلاهبرداری از سایت های دارای نماد الکترونیکی خرید کنید ۱۳:۴۸:۰۱ رسیدن به صادرات یک میلیارد دلاری به ارمنستان رویا نیست ۱۹:۰۴:۴۹ تجارت ایران ١٠٠ میلیارد دلاری شد ۱۳:۰۵:۲۷ رییسی، ایران خودرو را غافل گیر کرد / دستور مهم رییس جمهور

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خرید اینترنتی وزیر صمت اینماد رضا فاطمی امین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا

مشاور معاونت مسکن و ساختمان گفت: از ۲۵ اردیبهشت امسال صرفا مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهدی ساسانی اظهار کرد: با هدف ساماندهی مشاوران املاک و اجرا قانون از 25 اردیبهشت امسال فقط مشاوران املاک دارای شناسه یکتا از درگاه ملی مجوزها امکان ثبت قرارداد در سامانه خودنویس را خواهند داشت.

وی افزود: سامانه خودنویس به‌صورت برخط با درگاه ملی مجوزها در ارتباط است و اعتبار جواز کسب مشاوران املاک با هر بار ورود به سامانه خودنویس بررسی می‌شود. بر این اساس فقط مشاوران املاک دارای جواز کسب فعال امکان استفاده از خودنویس را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: از خردادماه خرید و فروش واحدهای مسکونی نیز در سامانه خودنویس امکان ثبت خواهند یافت.

به گزارش تسنیم، در حالی وزارت راه و شهرسازی از عدم امکان استفاده مشاوران املاک بدون مجوز از سامانه خودنویس خبر داده که فعالان این بخش مدعی هستند به‌دلیل مشکلات فنی، سامانه مذکور اکثرا برای ثبت قراردادهای اجاره در دسترس نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر (فیلم)
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر