Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، «ارسلان رحیمی» در نشست ارائه گزارش عملکرد سالانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به اینکه حجم انتقال پارسال، رکوردی در سطح شرکت به شمار می‌آید، گفت: انتقال ایمن و پایدار وظیفه اصلی شرکت به‌شمار می‌آید و ثبت رکورد بیشترین حجم انتقال موفقیتی است که با تلاش و کوشش نیروهای شرکت در همه مناطق کشور به‌دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از توان داخلی به باوری در شرکت تبدیل شده است و امروز تعمیر اساسی و حتی تولیدمحور توربین‌ها در داخل کشور با بهره‌گیری از توان سازندگان داخلی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به نقش مهم سرمایه انسانی در فعالیت‌های سخت و طاقت‌فرسای شرکت اشاره و تأکید کرد: این مجموعه با اعتقاد به سرمایه‌ بودن نیروی انسانی، نخستین شرکتی است که طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری را اجرا کرد و هم‌اکنون نیز افزون بر انجام امور طبقه‌بندی نیروهای مدت موقت، چارت سازمانی نیروهای رسمی را تهیه کرده و امید می‌رود در آینده نزدیک مراحل نهایی آن انجام شود.

به گزارش ایرنا، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با مأموریت انتقال کلان مواد نفتی ایفای نقشی مؤثر در تأمین انرژی بخش‌های مختلف صنعتی و بهینه‌سازی اقتصاد ملی را به‌عهده دارد.

۱۹۴ مرکز انتقال نفت، تأسیسات و فشارشکن به‌صورت شبانه‌روزی وظیفه انتقال ایمن نفت خام از مبادی تولید به هفت پالایشگاه مهم کشور را دارد، همچنین این شرکت دریافت از هشت پالایشگاه و انتقال به مخازن انبارهای نفت متصل به خطوط لوله در سراسر کشور، تأمین سوخت مایع برخی از نیروگاه‌ها، فرودگاه‌ها و بخشی از خوراک صنعت پتروشیمی و در مجموع کنترل شبکه‌ای با کارکرد انتقال سالانه بالغ بر ۱۲۸ میلیارد لیتر مواد نفتی (معادل ۶۰ میلیارد تن کیلومتر) را از طریق افزون بر ۱۴ هزار کیلومتر خطوط لوله به‌عهده دارد.

برچسب‌ها وزارت نفت نفت شرکت ملی پالایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت نفت نفت شرکت ملی پالایش وزارت نفت نفت شرکت ملی پالایش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در این منطقه در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، پیمان بهرامی اظهار کرد: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۲ در مرزهای پرویزخان، خسروی، سومار و شیخ‌صله انجام‌شده که بیشترین فروش در مرز پرویزخان به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدام‌های مفید در این مرزها، ۴۲ میلیون و ۵۷۹ هزار لیتر (معادل ۵۲۷ میلیارد تومان) فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافت، تصریح کرد: این مقدار ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌های مرزی، سهمی بسزا در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه و قوانین تعیینی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: از رقم یادشده حدود ۱۸ میلیون لیتر (معادل ۲۲۳ میلیارد تومان) مربوط به فروش از طریق کنترل باک وسایل نقلیه خروجی از کشور بوده است.

بهرامی گفت: با راه‌اندازی سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون در مرزهای استان، افزون بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل‌ و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی، مابه‌التفاوت نرخ تعادلی مرزی اخذ و به حساب خزانه واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان