Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد خط تولید دستگاه کمباین برداشت برنج یک واحد تولیدی در یزد با ظرفیت تولید سالیانه ۸۰۰ کمباین با حضور استاندار یزد مورد بهره برداری قرار گرفت.

«مهران فاطمی» استاندار یزد در آیین بهره‌برداری از خط تولید دستگاه کمباین برداشت برنج شرکت برچینکار با اشاره به این که مدیر عامل این شرکت یک خانم هستند، گفت: این موضوع نشان دهنده این است که با میدان دهی به بانوان در عرصه‌های مختلف صنعت، علم و فناوری، کشاورزی و غیره، آنها می‌توانند حضور موثر و موفقی در همه امور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که مسئله کشاورزی بسیار مهم و از اولویت‌های استان است، خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های قطعی استان حرکت از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی مکانیزه و مدرن و سامان اقدامات لازم در این راستاست.

استاندار ضمن قدردانی از مجموعه برچینکار به جهت حرکت در مسیر دانش‌بنیان و استفاده از نیروهای توانمند، خاطرنشان کرد: حمایت از توسعه و فعالیت چنین صنایعی در بخش کشاورزی، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و حمایت‌های لازم در حوزه‌های زیرساختی و تسهیلگری انجام خواهد شد.

این کارخانه ظرفیت تولید سالیانه ۸۰۰ کمباین را دارا بوده و با راه اندازی بخش تولید کمباین، برای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استاندار يزد كمباين سازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • سیل و تگرگ، جان مزارع کازرون را گرفت + تصاویر
  • آغاز نشاء ارگانیک برنج در مازندران
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین