Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به مصوبه ستاد با کرونا درباره سفرهای خارجی بر ضرورت تسریع در حضوری شدن آموزش مدارس و دانشگاه‌ها تاکید و تصریح کرد: آموزش غیرحضوری در شرایط فعلی تخلف است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره مجموع موضوعات مطرح‌ شده در جلسه امروز ستاد کرونا اظهار کرد: با توجه به اجتماع پرشور زائران گرامی در ایام نیمه شعبان در شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران، رعایت جدی‌تر و کنترل دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس رویه بین‌المللی در مورد سفر به خارج و ورود به کشور، علاوه بر واکسیناسیون کامل، تست منفی مورد اطمینان هم لازم است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بر ضرورت تسریع در حضوری شدن آموزش مدارس و دانشگاه‌ها تاکید و عنوان کرد: آموزش غیرحضوری در شرایط فعلی تخلف است.

شیراوژن با تاکید بر اینکه توصیه می‌شود هموطنان عزیز دوز سوم واکسن را تزریق کنند، عنوان کرد: برای ترددهای بین شهری در سفرهای نوروزی واکسیناسیون کامل انجام شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه در جلسه امروز از زحمات همکاران بهداشتی، درمانی، استانداری‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی در عبور از موج ششم کرونا تقدیر شد، مطرح کرد: همچنین بر پیگیری پرداخت مطالبات این عزیزان هم تاکید شد.

وی با اشاره به تولید 6 واکسن ایرانی کرونا و افتتاح خط تولید جدید واکسن برکت، آمادگی برای صادرات واکسن کرونا را از دیگر موارد مطرح شده در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد.

جزئیات محدودیت‌ سفرهای نوروزی/ الزام ارائه تست منفی کرونا برای واکسن‌نزده‌ها3 ایراد بزرگ مصوبه ستاد ملی کرونا درباره سفرهای نوروزیشرایط انجام سفرهای نوروزی اعلام شد/ دانشگاه‌ها حضوری شدند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن کرونا ویروس کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن کرونا ویروس کرونا سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا کرونا درباره دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

بر اساس این گزارش، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر روز سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه روز گذشته این شورا تصویب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • مناظره‌ای در مورد حجاب